יו"ר ועדת הכספים כינס לפגישה חשאית את הנגיד, המפקח על הבנקים ונציגי הסיעות לדיון בפרשת בנק הפועלים

מחר תוכנן להתקיים דיון בנושא בוועדה אולם הוא בוטל לאחר שיו"ר הועדה, ח"כ משה גפני הגיע להסכמה עם פישר כי הדיון יתקיים בפורום מצומצם ולא הפומבי בכדי להמנע מהצתה חוזרת של הלהבות בין בנק ישראל לבנק הפועלים

פגישה חשאית בוועדת הכספים: יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני, כינס אחר הצהריים לפגישה חשאית את נגיד בנק ישראל, המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו ונציג מכל סיעה מחברי הוועדה, לדיון בפרשת בנק הפועלים .

מחר תוכנן להתקיים דיון בנושא בוועדה אולם הוא בוטל לאחר שגפני הגיע להסכמה עם פישר כי הדיון יתקיים בפורום מצומצם. גורמים בוועדת הכספים הסבירו כי על אף בקשות בנק ישראל שלא לפתוח את הנושא מחדש לאחר שהושגה פשרה עם בנק הפועלים, לא ניתן היה להתעלם מהפרשה, מכיוון שהכנסת היא זו שמפקחת על המערכת הבנקאית. זו הסיבה לדבריהם, שגפני הגיע להחלטה לקיום הדיון החשאי ולא הפומבי שיצית שוב את הלהבות בין בנק ישראל לבנק הפועלים.

בפגישה, שהתקיימה כשעה בלשכתו של יו"ר הוועדה, סקר פישר בפני חברי הכנסת את הפרשה והסביר לחברי הכנסת כי בבנק ישראל לא עסקו בנושא הפרסונלי עד שלא היו משוכנעים שהתגברו על הבעיות שנוצרו בבנק. פישר אמר כי הנושא לא יצא לתקשורת מכיוון הבנק.

בנוסף לגפני פישר וחזקיהו, השתתפו בדיון גם חברי הכנסת שלי יחימוביץ' (עבודה), אמנון כהן (ש"ס), חיים אורון (מרצ), שי חרמש והשר לשעבר יעקב אדרי (קדימה), פאינה קירשנבאום (ישראל ביתנו) וציון פניאן (ליכוד). חברי הכנסת סיפרו כי לא שמעו שום דבר חדש פרט למה שפורסם כבר בתקשורת.
בלשכתו של גפני סירבו להגיב.