שאול פסטרנק: "אתבע את כלל ואת אביגדור קפלן בעשרות מיליוני שקלים"

פסטרנק התייחס להחלטת הבורר בקביעת מפרקי "הכי ישיר" נגד כלל ביטוח מאתמול, לפיה כלל תשלם לסוכנות 11.7 מיליון שקל - בעוד שבתביעה המקורית תבעו מפרקי "הכי ישיר" 206 מיליון שקל

"עכשיו, כשנגמר ההליך האזרחי בין 'הכי ישיר' שנמצאת בפירוק לבין כלל ביטוח , אני אמשיך את הטיפול המשפטי נגד כלל ביטוח ונגד אביגדור קפלן באופן אישי", כך אמר היום (ד') שאול פסטרנק, המייסד והבעלים של סוכנות "הכי ישיר" שקרסה לפני כ-3 שנים.

פסטרנק התייחס להחלטת הבורר בקביעת מפרקי "הכי ישיר" נגד כלל ביטוח מאתמול (ג'), לפיה כלל תשלם ל"הכי ישיר" 11.7 מיליון שקל - בעוד שבתביעה המקורית תבעו מפרקי הסוכנות 206 מיליון שקל.

"אתבע את כלל ואביגדור קפלן בעשרות מיליוני שקלים, בין 60 ל-80 מיליון שקל, ואמשיך בנוסף בטיפול בנושא מול הממונה על ההגבלים העסקיים באשמת קרטל כנגד כלל ומנהליה", אמר פסטרנק, והוסיף כי "ב-3 השנים האחרונות נאסף על-ידי חומר נוסף בנושא, איתו אפנה לממונה על ההגבלים".

מכלל ביטוח נמסר בתגובה, לדברי פסטרנק, כי "פסק הבורר מדבר בעד עצמו".

בשנת 2007 הגישה הכי ישיר, הנמצאת בפירוק, תביעה כנגד כלל ביטוח, בטענה כי הפרה הסכם לשיתוף-פעולה בתחום ביטוחי המשכנתאות והובילה בהתנהגותה לקריסתה של הסוכנות. מפרקי "הכי ישיר" הם עוה"ד רונן מטרי ועו"ד פגי שרון.

החלטת הבורר אתמול כי כלל תשלם 11.7 מיליון שקל ל"הכי ישיר" הינה סופית ומוחלטת, וכוללת גם את שכר-הטרחה של עורכי הדין של "הכי ישיר". בכך הסתיים ההליך המשפטי בין כלל ביטוח לבין מפרקי הכי ישיר.