דוד עזריאלי בוחן שוב הנפקת הפעילות בישראל בבורסה בתל-אביב לפי שווי של 1.5-2 מיליארד דולר

ההנפקה אמורה להתבצע על בסיס דו"חות 2009, ולכן תתקיים בתחילת הרבעון השני של 2010 ■ קבוצת עזריאלי כוללת את: קנית, 4.8% ממניות לאומי, 61% מגרנית הכרמל ו-20% מלאומי קארד

שנתיים לאחר שהנפקת הקבוצה לא יצאה לפועל, בוחן דוד עזריאלי, בעל השליטה בקבוצת עזריאלי הנפקה של כל פעילותו בישראל בבורסה בתל-אביב. הנפקת הקבוצה תבוצע לפי שווי של 1.5-2 מיליארד דולר ובמקביל יערך ארגון מחדש של כל הפעילויות השונות.

בחודש שעבר חגג עזריאלי 87 ובדומה לחברת שטראוס וחברות רבות אחרות, מגיע שלב שבו ארגון הקבוצה והנפקתה מקל על הליך הורשת הנכסים ומבטיח את המשך הפעילות. לעזריאלי 4 ילדים: רפי, שרון, נעמי ודנה. רק בתו, דנה עזריאלי (42) מכהנת בתפקידים שונים בקבוצה בהם סגנית נשיא עזריאלי ודירקטורית בחברות שונות בקבוצה.

קבוצת עזריאלי כוללת את: קנית, שבאמצעותה היא בונה ומנהלת את עשרת הקניונים שבבעלותה בישראל, 4.8% ממניות בנק לאומי שנרכשו בחודש שעבר מקרן סרברוס תמורת 736 מיליון שקל, 61% מגרנית הכרמל , הפועלת בתחום הגז ומחזיקה בחברת סונול, 20% מחברת כרטיסי האשראי לאומי קארד.

קבוצת עזריאלי פנתה בשלב זה לעורכי דין וחתמים לבחון היבטים טכניים שונים של המהלך. ההנפקה אמורה להתבצע על בסיס דו"חות 2009, ולכן תתקיים בתחילת הרבעון השני של 2010. ההנפקה נדחתה זמן רב בגלל המצב בשווקים, אך כעת לאחר שבוצעו מספר הנפקות בשבועות האחרונים הסיכויים של החברה לגייס הון במחיר סביר גבוהים.