למרות המחירים הנמוכים: הנאמנות לרמי לוי נמוכה יחסית

לפי סקר גיאוקרטוגרפיה, שופרסל נהנית מהנאמנות הגבוהה ביותר (76%) מבין רשתות השיווק ■ אחריה בפער קטן: מגה (75%) וחצי חינם (74%) ■ הנאמנות הנמוכה יותר נרשמה לטיב טעם (59%)

שיעור נאמנות הלקוחות של רשת רמי לוי שיווק השקמה הוא בין הנמוכים בקרב רשתות השיווק, וזאת למרות מלחמות המחירים שהנהיג רמי לוי - כך עולה מעבודה שערך מכון גיאוקרטוגרפיה בראשותו של פרופ' אבי דגני.

רשת שופרסל נהנית מהנאמנות הצרכנית הגבוהה ביותר (76%), ובפער קטן מאחוריה נמצאות רשת מגה (75%) ורשת חצי חינם (74%). השווקים נהנים אף הם משיעור גבוה של אמנות צרכנית, העומד על 73%. לעומת זאת, ברשת רמי לוי שיעור הנאמנות עומד על 66%, ואילו ברשת טיב טעם הוא עומד על 59% בלבד.

"במלחמת המחירים רמי לוי אינו יוצא מרוויח מתמיד, אם כי מלחמת המחירים יצרה עבורו קמפיין שיווקי בזול", אומר פרופ' דגני, שגם מודה כי מלחמות המחירים סייעו לרמי לוי להגדיל את המבקרים ברשת.

בהתייחס למלחמת המחירים בנשר אומר דגני, "האוכלוסייה לא משתגעת מהתלהבות. אין תורים, גם לא ביום ו', בדוכני העוף ב-39 אגורות או ב-49 אגורות לק"ג או בחינם".

בניגוד לתדמית לפיה מלחמת מחירים גוררת בעיקר את השכבות החלשות, ממצאי גיאוקרטוגרפיה מעידים כי 46% מהקונים במתחם נשר הם מבוססים ועשירים, ורק 54% מהקונים מתאפיינים בחולשה כלכלית.