פסגות מאמין ביצחק תשובה: "לדלק נדל"ן מספיק מקורות כדי לעמוד בהתחייבויותיה"

בבית ההשקעות ממליצים על האג"ח מסדרה ה' של חברת הנדל"ן, ששערה מזנק ב-14.6%: "מיצובה העסקי של דלק נדל"ן טוב ביחס למנפיקי אגרות חוב ישראלים ונתמך לחיוב במיצוב עסקי גבוה לנכסי החברה"

בבית ההשקעות פסגות מאמינים ביכולת החזר החוב של יצחק תשובה - מחלקת Sell Side מציעה כרעיון להשקעה לקנות אג"ח של דלק נדל"ן . "בחינת תזרימי המזומנים החזויים ל-2009 ו-2010 מראה שלדלק נדל"ן מספיק מקורות כדי לעמוד בהתחייבויותיה שכן מרבית הנחות הבסיס לתזרימים כבר בוצעו והיתרה ברת ביצוע", כותבות האנליסטיות טלי מורן ולימור גרובר.

דלק נדל"ן, בניהולו של איליק רוז'נסקי, פועלת בתחום הנדל"ן המניב למשרדים ומרכזים מסחריים במדינות מערב אירופה, קנדה וישראל. את הרבעון הראשון של השנה סיימה דלק נדל"ן עם רווח נקי של 149 מיליון שקל, בהשוואה להפסד ענק של 273 מיליון שקל ברבעון המקביל. מתחילת השנה נרשמה התאוששות במצב החברה והמניה עלתה ב-78%.

מורן וגרובר מסבירות את הסיבות להשקעה באג"ח של דלק נדל"ן: "מיצובה העסקי של דלק נדל"ן טוב ביחס למנפיקי אגרות חוב ישראלים ונתמך לחיוב במיצוב עסקי גבוה לנכסי החברה ברוב שוקי הפעילות, סיכון ממוצע לאורך זמן בענף הנדל"ן המניב, פיזור הפעילות על פני שווקים מערביים שונים, היקף נכסים מניבים גבוה, פיזור גבוה של שוכרים איכותיים ללא תלות מהותית בהם, חוזי שכירות ארוכים ושיעורי תפוסה גבוהים, מימון שיעור ניכר מתיק הנכסים בהלוואות נון ריקורס לזמן ארוך ובריביות קבועות ותזרים מזומנים נקי יציב מהנכסים המניבים".

בפסגות מעדיפים במיוחד את סדרה ה' (מח"מ של 4.9 שנים) שזינקה מתחילת השנה ב-171% והיום עולה בכ-13%. "העדפתנו היא לסדרה הארוכה סדרה ה', שמחירה 55 אגורות, זאת בשל מחירה שלהערכתנו בראייה ארוכת טווח צריך להתכנס לכיוון הפארי, פוטנציאל הרווח גבוה ונע בין 80% ל-100%", מציינות האנליסטיות.

דלק נדלן אגח ה