דיווחים: מטוס איראני התרסק במדינה - 168 הנוסעים נהרגו

(עדכונים שוטפים) סוכנות הידיעות האירנית מדווחת כי המטוס מסוג טופולב, של חברת התעופה האיראנית כספיאן, התרסק בצפון המדינה ■ מדיווחים מהשטח עולה, כי כתוצאה מההתרסקות נפער בור גדול באדמה והמטוס עלה באש ונשרף כליל

סוכנות הידיעות האיראנית מדווחת היום (ד') על התרסקות של מטוס נוסעים אירני, מסוג "טופולב" סובייטי של חברת התעופה האיראנית "כספיאן", בצפון המדינה.

מהדיווח הראשוני שהתקבל נראה שאין ניצולים בהתרסקות, ו-168 הנוסעים ככל הנראה נהרגו בהתרסקות.

כ-16 דקות לאחר שהמריא מטהרן לארמניה, המטוס התרסק באזור הכפר ג'נט-אבאד, כ-165 ק"מ מצפון-מערב לטהרן. דובר ארגון התעופה של איראן ציין כי עדיין לא ברור מה גרם להתרסקות. מדיווחים מהשטח עולה, כי כתוצאה מההתרסקות נפער בור גדול באדמה והמטוס עלה באש ונשרף כליל.

נזכיר, כי רק לפני כשבועיים מטוס של חברת התעופה הלאומית של תימן, "ימניה אייר", התרסק באזור איי קומורו שבאוקיינוס ההודי, כשעל סיפונו 153 נוסעים ואנשי צוות.

חודש לפני כן, מטוס "אייר פראנס" התרסק מסיבות לא ברורות מעל לאוקיינוס האטלנטי. כל 228 הנוסעים שהיו על על טיסה מספר 447 נספו, כשהמטוס צלל למים מסיבה שטרם הובהרה. במהלך ארבעת השבועות האחרונים אותרו גופותיהם של כ-50 נוסעים, בהן גופות הקברניט וטייס המשנה.