מנכ"ל ערוץ 10: "גם אם הטאלנטים יעבדו 3 שנים בחינם זה לא ישנה; לא מתרשם ממאות המופרעים שמטקבקים"

(עדכון) - יוסי ורשבסקי לגלי צה"ל: "הטאלנטים הם רק 5-6 מכלל עובדי הערוץ - ורוב העובדים בערוץ 10 מרוויחים שכר יחסית נמוך" ■ "אין לי בעיה עם הטוקבקיסטים, אלא עם הפוליטיקאים שמתרשמים מהם" ■ שר האוצר שטייניץ: "הושטנו לערוץ 10 ספינת הצלה שלמה, כעת הבחירה בידיו"

"יש ספינים מכוערים שעושים נגדנו ונגד העובדים שלנו, ואני מקווה שבסוף זה יסתדר. השיחה על שכר הטאלנטים היא התעסקות בטפל ולא בעיקר. גם אם הטאלנטים יעבדו 3 שנים בחינם, זה לא ישנה כהוא זה את מצב הערוץ" - כך אמר הבוקר (א') מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, בראיון לגלי צה"ל.

"אגב, מדובר ב-5-6 אנשים מתוך כל עובדי הערוץ", ביקש ורשבסקי להבהיר. "יש לזה סיבות היסטוריות. זה כרגע בחוזה, אבל אני לא חושב שכרגע זאת הבעיה של ערוץ 10. זה בסך-הכל דגל פופוליסטי שאוהבים להשתמש בו".

- לאנשים שמרוויחים 5,000-6,000 בחודש זה מאד אכפת.

"רוב עובדי ערוץ 10 לא מרוויחים שכר מנקר עיניים, אלא שכר שמכבד את עובדיו אבל הוא יחסית נמוך. מאות המופרעים שכל הזמן כותבים טוקבקים לכל העולם בכל האתרים פחות מרשימים אותי. יותר מטרידים אותי פוליטיקאים שנתפסים לזה. זה היה יכול להיות עוד יותר פופוליסטי אם היינו מטפלים עכשיו בשכר הטאלנטים. זה לא מה שיפתור את הבעיה".

"אדוני ראש הממשלה, למה סגרת את ערוץ 10"?

הבוקר פורסמה מודעה בעיתונים, אשר מומנה, כפי שמצויין בה, על-ידי עובדי ערוץ 10 וחדשות 10. במודעה נכתב: "אדוני ראש הממשלה, למה סגרת את ערוץ 10? פגעת באלפי משפחות והרגת את התחרות בטלוויזיה. זה מה שישאלו ביום אחרי שערוץ 10 ייסגר".

הבוקר מקיימים עובדי הערוץ הפגנה מול משרדו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירושלים. "הושטנו לערוץ 10 גלגל הצלה ענק - ממש ספינת הצלה שלמה", אמר שר האוצר, יובל שטייניץ, בפתח ישיבת הממשלה השבועית.

שר האוצר עצר ליד עובדי הערוץ המפגינים בכניסה לישיבה ואמר: "כעת על בעלי הערוץ להחליט האם הם מעוניינים להיאחז בגלגל שהושט להם ולהמשיך לקיים את הערוץ, ואנו נכבד את החלטתם".