שווי הסיקור של חגיגות ה-100 לתל-אביב: 12 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: החגיגות סוקרו בעשרות אייטמים בעיתונות ובכ-4.5 שעות זמן אוויר ברדיו ובטלוויזיה

השווי הכספי של סיקור חגיגות ה-100 לתל-אביב עומד על 12 מיליון שקל - כך עולה מניתוח שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה.

על-פי הנתונים, החגיגות לעיר סוקרו בעשרות אייטמים בעיתונות ובאינטרנט ובכ-4.5 שעות זמן אוויר ברדיו ובטלוויזיה.

סקירת יפעת מתייחסת הן לעיתונות המודפסת והן לכתבות אודות חגיגות ה-100 לתל-אביב באינטרנט, ברדיו ובטלוויזיה. האירועים נשואי הדיווח התרכזו ברובם בחודש אפריל השנה, ובהם מופע הפתיחה, כנס המאה ואירוע הפתיחה בבית ביאליק.

עיריית תל-אביב-יפו היתה זו שאוזכרה במרבית הכתבות כאחראית לחגיגות וכיוזמת האירועים, ונהנתה מהרוח החיובית של רוב הכתבות הללו.

בשבוע שעבר אף בחר איגוד השיווק הישראלי בהלל פרטוק, דובר עיריית תל אביב-יפו, כאיש השיווק של חודש יולי 2009, זאת בשל פועלו במערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של אירועי שנת ה-100 וכחבר בוועדת ההיגוי שגיבשה את מכלול האירועים ואת תוכנם.

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, "שוב הוכח כי שילוב של נושא שניתן לגייס אליו את התקשורת ועבודת דוברות יעילה הם מתכון מנצח לקבלת חשיפה תקשורתית איכותית ומקיפה".