דורון גלעזר, לשעבר עורך "מעריב", צפוי לחזור למערכת התוכנית "עובדה"

בימים אלה מתקיימים מגעים להשבתו של גלעזר למערכת התוכנית "עובדה", שם שימש במשך שנים כעורך הראשי ■ בשלב זה טרם ידוע אם גלעזר ישוב ל"עובדה" כעורך ראשי או כחבר מערכת

דורון גלעזר בדרך חזרה ל"עובדה": בימים אלה מתקיימים מגעים להשבתו של גלעזר, שכיהן עד לפני כ-3 חודשים כעורך עיתון "מעריב", למערכת התוכנית "עובדה", שם שימש גלעזר במשך מספר שנים כעורך הראשי.

ממערכת עובדה נמסר בתגובה כי "נבדקות אפשרויות לשיתוף-פעולה עם דורון גלעזר כדי להיעזר בניסיונו ובכישוריו המוכחים לטובת התוכנית".

בשלב זה טרם ידוע אם גלעזר ישוב ל"עובדה" כעורך ראשי או כחבר מערכת.

כזכור, לפני כ-3 חודשים הודיעו גלעזר ורות יובל על רצונם לסיים את תפקידם כעורכים משותפים של "מעריב", זאת לאור חילוקי דעות עם דירקטוריון העיתון באשר לתוכנית הקיצוצים החדשה ב"מעריב".

קודם לתפקידו כעורך "עובדה" של אילנה דיין שימש גלעזר במשך מספר שנים כסגן עורך "ידיעות אחרונות", תפקיד ממנו התפטר לפני כ-8 שנים, אולם נשאר בעיתון כאחראי על בנייה מחדש של המערכת. קודם לתפקיד זה שימש כעורך מוסף "7 ימים", כאשר איתו עבדה גם רות יובל, מי שהחליפה אותו בתפקיד זה עם מינויו לסגן העורך. כאמור, לפני מספר שנים עזב גלעזר את ידיעות לטובת תפקיד עורך "עובדה" המשודרת בזכיינית ערוץ 2 קשת.

עם הודעתו של גלעזר על מינויו לעורך "מעריב" הביעה אילנה דיין צער רב, שכן בין השניים היו יחסים מצויינים, ומבחינתה היה מדובר באבידה למערכת. עתה, כאמור, נראה כי גלעזר חוזר לתוכנית.