הקאוצ'ר אלון גל נבחר לפרזנטור של קניון הזהב בראשון-לציון. גל יוביל מיזם לשירות ייעוץ למבקרים בקניון לביצוע "קנייה חכמה".
על-פי הערכות יקבל גל 350 אלף שקל עבור הקמפיין.
הקמפיין עצמו עולה בהשקעה של כ-5 מיליון שקל באמצעי המדיה השונים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.