עסקה לאלוט תקשורת בהיקף ראשוני של 5 מיליון דולר

אלוט תספק פתרונות ברשת לשיפור חוויית הגלישה לקבוצת סלולר מהגדולות בעולם - החולשות על 60 מיליון מנויים ■ ביום רביעי הקרוב צפויה אלוט לדווח על הפסד של 3 סנט למניה

אלוט תקשורת , הפועלת בשוק הפתרונות לניתוח, אופטימיזציה וניהול רוחב פס של שירותי פרוטוקול האינטרנט (IP), דיווחה על עסקה בהיקף ראשוני של כ-5 מיליון דולר. במסגרתו, תספק אלוט פתרונות ברשת לשיפור חוויית הגלישה לקבוצת סלולר מהגדולות בעולם (tier-1), תוך שימוש בקו המוצרים המוביל שלה, Allot Service Gateway. השלב הראשוני כולל הטמעה פתרונותיה ברשתות של כמה ספקיות סלולר מקומיות המעניקות שירותים לכ-60 מיליון מנויים. החברה לא מסרה את זהות הלקוח.

נשיא ומנכ"ל אלוט תקשורת, רמי הדר, מציין כי "אנו גאים על חתימת הסכם אסטרטגי חשוב. לעסקה יש פוטנציאל לשנות באופן ניכר את הדרך שבה מציעות כיום ספקיות הסלולר שירותים ללקוחותיהן. צריכת רוחב הפס ברשתות הסלולר בעולם גדלה בעקביות ובקצבים הגבוהים מהציפיות המוקדמות של התעשייה, ועל כן האתגר הגדול כיום של ספקיות הסלולר הוא לאמץ פתרונות חכמים של ניהול תעבורת רשת כדי לשפר את חוויית המשתמש וכדי לייצר הזדמנויות להשגת הכנסות נוספות בעתיד".

אלוט פרסמה לאחרונה דו"ח ראשון לתעבורת האינטרנט ברשתות סלולר שהציג גידול של 30% בצריכת רוחב הפס של שירותי תעבורת נתונים ברשתות הסלולר בעולם ברבעון השני של 2009 (כ- 180% בחישוב שנתי). עוד עולה מהדו"ח כי תמהיל האפליקציות בסלולר דומה היום יותר מבעבר לתמהיל השימוש בשירותים הקוויים, מה שמחייב את ספקי הסלולר להתאים את הרשתות למצב החדש. הפתרונות של אלוט מאפשרים לספקי השירות לדעת מהו סוג המידע שעובר ברשת ולתת לו תעדוף מתאים בכדי למקסם את חוויית המשתמש.

אלוט תקשורת דיווחה ברבעון הראשון על הכנסות של 9.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה, גידול של 13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד וירידה של 2% לעומת הרבעון הקודם. אלוט המשיכה לסבול מהפסד תפעולי וברבעון הראשון רשמה הפסד תפעולי של 1.4 מיליון דולר (GAAP), ירידה של 65% לעומת ההפסד ברבעון המקביל אשתקד. במונחי Non-GAAP עברה החברה לרווח תפעולי של כחצי מיליון דולר. בשורה התחתונה סיימה אלוט את הרבעון הראשון עם הפסד של 2.9 מיליון דולר או 0.13 דולר למניה. בנטרול רישום האופציות כהוצאה, מחיקות כתוצאה מהשקעה במכשירים פיננסיים (ARS), ומחיקות אחרות, עמד ההפסד הנקי של החברה על 776 אלף דולר או 0.04 דולר למניה.

אלוט תפרסם את דו"חותיה לרבעון השני ב-12 בחודש. על-פי נתוני תומסון פיננשל, האנליסט המסקר את המניה צופה כי תציג הפסד מתואם של 3 סנט למניה על הכנסות של 9.4 מיליון דולר - קיטון של 0.6% בשורה התחתונה. מניות החברה נסחרות ברשימת ה-Global Market בנאסד"ק לפי שווי שוק של 84.52 מיליון דולר.

אלוט תקשורת