אלוט: צמצום של כ-79% בהפסד הנקי ל-400 אלף דולר

ההפסד התפעולי הצטמצם בכ-62% ל-1.2 מיליון דולר ■ ההכנסות צמחו ב-6.4% ל-10 מיליון דולר

חברת אלוט תקשורת , הפועלת בשוק הפתרונות לניתוח, אופטימיזציה וניהול רוחב פס של שירותי IP, דיווחה היום על ירידה של 74% בהפסד הנקי ברבעון השני של 2009 לכ-1 מיליון דולר, או 5 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 3.8 מיליון דולר, או 17 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד הנקי על בסיס non-GAAP, לאחר ניכוי הוצאות בגין אופציות, ירידת ערך בגין ההשקעה ב-ARS והוצאות נוספות, הצטמצם בכ-79% לכ-400 אלף דולר, או 2 סנט למניה, בהשוואה ל-1.9 מיליון דולר, או 9 סנט למניה, ברבעון המקביל.

ההפסד התפעולי הצטמצם בכ-62% ל-1.2 מיליון דולר, לעומת 3.2 מיליון דולר ברבעון המקביל.

בשורה העליונה, ההכנסות צמחו ב-6.4% ל-10 מיליון דולר, לעומת הכנסות בהיקף 9.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2008.

לאלוט, נכון לסוף הרבעון השני, מזומנים, שווי מזומנים פיקדונות והשקעות בניירות ערך סחירים בהיקף של כ-54.8 מיליון דולר, בהשוואה לסך של 54.1 מיליון דולר בסוף הרבעון הראשון.

נכון לסוף הרבעון השני, החברה החזיקה ב-ARS בשווי של 15.4 מיליון דולר. שערוך, המבוסס על הערכת שווי שבוצעה על ידי מעריך חיצוני, הוביל לעליית ערך של כ-1.2 מיליון דולר בהשוואה לרבעון הראשון. עליית ערך זו נכללה כרווח שטרם מומש בסעיף ההון של החברה.

נשיא ומנכ"ל אלוט, רמי הדר, מציין כי "אנו שבעי רצון מהמשך הצמיחה בהכנסות. צמיחה זו, יחד עם יתרות המזומנים הגבוהות של החברה, מציבים אותנו בעמדה טובה לנצל את הגידול בהזדמנויות בשוקי היעד שלנו. נכון לעכשיו, אלוט רואה בשוק הסלולר מנוע צמיחה עיקרי כפי שבא לידי ביטוי בחתימה על הסכם מסגרת לאספקת פתרונות ברשת לשיפור חוויית הגלישה לקבוצת סלולר מהגדולות בעולם (tier-1), לקראת סוף הרבעון השני, ואשר הוביל עד כה להזמנות בהיקף ראשוני של כ-5 מיליון דולר".

עוד אמר הדר כי "בדו"ח ראשון לתעבורת האינטרנט ברשתות סלולר, שפרסמה אלוט לאחרונה, הוצג גידול משמעותי בצריכת רוחב הפס של שירותי תעבורת נתונים ברשתות הסלולר בעולם. נתון זה מבליט את הצורך בפתרונות של אלוט המאפשרים לספקי השירות לנהל את הרשת שלהם ומהווים אמצעי להגדלת הכנסותיהם בעתיד".