מנצ'סטר יונייטד תקבל 1.5 מיליון ליש"ט בעונה מ-Betfair

סוכנות ההימורים תתן חסות לאלופת אנגליה בשלוש השנים הקרובות ותעניק לקרן הצדקה של הקבוצה 1,000 ליש"ט בכל פעם שאחד מחלוצי המועדון יכבוש שער

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לחדש את הסכמי החסות שלה. כזכור, אלופת אנגליה חתמה מוקדם יותר הקיץ עם חברת השירותים הפיננסיים AON על חסות ראשית בסך 80מיליון ליש"ט לארבע שנים, שתיכנס לתוקפה החל מהעונה הבאה לאחר שיסתיים ההסכם של יונייטד עם AIG.

בסוף השבוע הודיעו השדים האדומים כי סוכנות ההימורים Betfair תתן למועדון חסות הימורים רשמית במשך שלוש העונות הקרובות, ובכך תחליף בתפקיד את Betfred. נתוני העסקה לא פורסמו, אך על-פי הערכות, יונייטד תקבל עבורה 1.5 מיליון ליש"ט בשנה.

במסגרת ההסכם, תעניק Betfair סכום של 1,000 ליש"ט לצדקה בכל פעם שאחד מחלוציה של היונייטד - וויין רוני, דימיטאר ברבאטוב או מייקל אואן - יכבשו שער העונה.

יונייטד הכניסה בעונת 2007/08 כ-64 מיליון ליש"ט מספונסרים, פרסום והסכמי חסות שונים. ספונסרים בולטים נוספים של הקבוצה הם חברת התקשורת הסעודית Saudi Telecom ויצרנית השעונים השוויצרית Hublot.

אגב, סוכנות הימורים אחרת, 188BET, ממשיכה להגדיל את נתח הפרסום שלה בפרמיירליג: החברה תשמש כספונסרית ההימורים הרשמית של צ'לסי בשלוש העונות הקרובות עבור 900 אלף ליש"ט לשנה. 188BET תשמש גם כספונסרית חולצה של שלוש קבוצות פרמיירליג אחרות: אסטון וילה, וויגאן אתלטיק ובולטון וונדררס.