יריב קרני מונה לתפקיד מנכ"ל אתר ה"ג'רוזלם פוסט"

במסגרת תפקידו יהיה אחראי על תפעולו השוטף של האתר, ניהול פעילויות מסחריות-שיווקיות שונות ושיתופי-פעולה עם גורמים חיצוניים, כמו גם על פרויקט בניית האתר החדש

יריב קרני מונה לתפקיד מנכ"ל אתר ה"ג'רוזלם פוסט", אשר מופעל על-ידי חברת נט אפיקי תקשורת, בהסכם מיקור חוץ עבור קבוצת מרקעי תקשורת של אלי עזור. במסגרת תפקידו יהיה אחראי קרני על תפעולו השוטף של האתר, ניהול פעילויות מסחריות-שיווקיות שונות ושיתופי-פעולה עם גורמים חיצוניים, כמו גם על פרויקט בניית האתר החדש.

קרני (38), בעל תואר ראשון בתקשורת ומינהל עסקים, שימש בשנים האחרונות במגוון תפקידים בתחום השיווק. את דרכו החל כמנהל פרויקטים בחברות מחקר וסקרים, ולאחר מכן עבד בענף הפרסום במשך 10 שנים, מתוכן כ-6 שנים כפלנר בכיר ומנהל מחלקת התכנון האסטרטגי במשרד הפרסום יהושע TBWA. לאחר מכן כיהן כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת "קטע קטע".

סולי אברמוב, מנכ"ל משותף בנט אפיקי תקשורת, אמרה כי "השילוב בין ידע אינטרנטי וניסיון עשירים בעולם הפרסום, לצד ההיכרות המעמיקה עם השוק האמריקאי, הופכים את יריב לאדם המושלם לתפקיד, במיוחד בימים של שינוי מעמיק כל-כך באתר שיושק מחדש בקרוב. אנו מאחלים לו הצלחה רבה ובטוחים כי יעשה חיל".

חברת נט אפיקי תקשורת הוקמה באחרונה על-ידי סולי אברמוב וחברת קליפ TV, בבעלות יזם האינטרנט גולן שחר. החברה מתמחה בניהול, פיתוח מדיה ושיווק בעולם האינטרנט. החברה מנהלת אתר אתר Jpost, ועתידה להקים בחודשים הקרובים פורטל חדש שיאגד את נכסי המדיה השונים שבבעלות עזור.