התאוששות בענף השבבים: אינטל מעלה תחזית ההכנסות לרבעון

התחזית החדשה היא להכנסות בטווח שאמצעו 9 מיליארד דולר - גבוה מציפיות השוק העומדות על 8.55 מיליארד דולר ברבעון השלישי ■ עולה ב-3% במסחר המוקדם בנאסד"ק

התאוששות בענף השבבים: אינטל , יצרנית השבבים ומעבדי המיחשוב הגדולה בעולם, מעלה תחזית ההכנסות בכ-200 מיליון דולר בממוצע. החברה נימקה את הגידול בתחזית בביקושים גדלים למעבדיה ובכך העניקה איתות נוסף כי עסקיה של אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם משתפרים.

התחזית החדשה היא להכנסות של 8.8-9.2 מיליארד דולר - טווח אמצעו הוא 9 מיליארד דולר - גבוה מציפיות השוק העומדות על 8.55 מיליארד דולר בממוצע ברבעון השלישי. תחזיתה הקודמת עצמה מה-14 ביולי עמדה נעה בטווח 8.1-8.9 מיליארד דולר. מנייתה עולה ב-3% במסחר המוקדם בנאסד"ק, שם היא נסחרת ברשימת ה-Global Select היוקרתית, לפי שווי-שוק של 113.92 מיליארד דולר.

בתוך כך ציינה החברה כי היא מעריכה ששיעור הרווח הגולמי ינוע בחצי העליון של הטווח אותו ניפקה בתחזיתה הקודמת. כבר ביולי אותתה החברה כי עסקיה במגמת עלייה לאחר מומנטום שלילי ממנו נפגעה בתעשיית המחשבים האישיים, אשר ספגה את ההתכווצות החדה ביותר מאז ימי התנפצות הבועה, 2001 ליתר דיוק. בדו"חות ההן, הציגה אינטל הכנסות מעבר לציפיות האנליסטים ותחזיות גבוהות מציפיותיהם של אלו לעתיד.

למרות הגידול בביקושים למוצריה, לפי הודעתה של אינטל עצמה, ההשלכות עבור תעשיית המחשבים האישיים אינה ברורה; מכירותיה של החבכרה עלו ברבעון השני בעיקר בגלל הצטיידות מחודשות במלאים מצידם של יצרניות המחשבים האישיים, לאחר שרמות המלאי ירדו מתחת לרמה המקובלת, על מנת לחסוך כספים.

אינטל