המשביר לצרכן: הפסד נקי של 1.5 מ' ש' עקב מכירת ג'אמפ

זאת, לעומת רווח של 1.2 מיליון שקל ברבעון השני של 2008 ■ הכנסות הקבוצה צמחו ברבעון השני בכ-7% ל-566.8 מיליון שקל ■ ברבעון השני עלה הרווח הנקי מפעילות נמשכת לכ-2.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-1.3 מיליון שקל אשתקד

קבוצת המשביר לצרכן פירסמה היום (ב') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2009 ולמחצית הראשונה של השנה. ע"פ הדו"חות, הכנסות הקבוצה צמחו ברבעון השני בכ-7% ל-566.8 מיליון שקל. הכנסות הקבוצה במחצית הראשונה צמחו בכ-13.5% והסתכמו בכ-1.1 מיליארד שקל.

הגידול בהכנסות נובע בעיקרו מהעלייה במכירות של מגזר בתי הכלבו ומגזר הקוסמטיקה והדראגסטורס, המהווים את פעילות הליבה של הקבוצה. בנוסף, תרם לגידול גם איחוד לראשונה ברבעון הראשון של 2009 של פעילותה של חברת סיבוס.

המשביר לצרכן רשמה ברבעון השני הפסד נקי של 1.5 מיליון שקל, לעומת רווח של 1.2 מיליון שקל ברבעון השני של 2008. במחצית הראשונה החברה הפסידה 3.73 מיליון שקל, לעומת רווח של 3.5 מיליון שקל במחצית הראשונה אשתקד. הרווח הנקי כולל את ההפסד מפעילות מופסקת של ג'אמפ שנמכרה לרשת מתאים לי.

הרווח הנקי מפעילות נמשכת זינק במחצית בכ-141.2% לכ-14.2 מיליון שקל. ברבעון השני עלה הרווח הנקי מפעילות נמשכת לכ-2.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-1.3 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד.

רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן, אמר היום: "קבוצת המשביר לצרכן ממשיכה להציג גידול בהכנסות במרכזי הרווח העיקריים שלנו. הפסקת פעילות ג'אמפ במשביר, והשלמת מכירתה לרשת מתאים לי, במסגרת הקפאת ההליכים, הינה בשלביה האחרונים, כך שלאחריה - נוכל להמשיך להתמקד ולהתקדם בתחומי הפעילות הקיימים".