הפועלים שווייץ משיק חברה בת שתעסוק בניהול השקעות ונכסים

ל"גלובס" נודע כי חברת הבת Clarity Family Office תוקם כשותפות בין הפועלים שווייץ לבין חברת אטלס פאנדס, בבעלותם של דייוויד ברנר ורון טירה ■ Clarity תעניק שירותים למשפחות בעלות הון של 25 מיליון דולר ומעלה

בנק הפועלים מתרחב בבנקאות פרטית. ל"גלובס" נודע כי בנק הפועלים שווייץ משיק חברת Family Office, שתעסוק בגיבוש אסטרטגיה ארוכת טווח וניהול השקעות ונכסים למשפחות בעלות הון. חברת הבת Clarity Family Office תוקם כשותפות בין הפועלים שווייץ לבין חברת אטלס פאנדס, בבעלותם של דייוויד ברנר ורון טירה. Clarity תעניק שירותים למשפחות בעלות הון של 25 מיליון דולר ומעלה.

אלברטו גרפונקל, ראש החטיבה הבינלאומית של בנק הפועלים ויו"ר הפועלים שווייץ, אמר ל"גלובס", כי "Clarity תגבש עם משפחות אמידות מאוד אסטרטגיה ארוכת טווח לתיק הפיננסי, שתיקח בחשבון את מצב וצורכי כלל הנכסים והעסקים שבבעלותן.

"החברה תסייע למשפחות האמידות לבנות אסטרטגיה ומנגנונים להעברת ההון לדורות הבאים ולשימורו לאורך שנים".

במקום ה-29

אטלס פאנדס, שקיימת מזה עשר שנים, עוסקת בבניית מודלים של הקצאת נכסים ובהשקעות גלובליות. ברנר שיווק בשנים האחרונות את שירותי הבנקאות הפרטית של קרדיט סוויס בישראל ופעל עם קרדיט סוויס להקמת קרנות ישראליות להשקעה בחו"ל. אטלס גם ייעצה לקרנות אפולו בהקמת קרנות ישראליות פרטיות להשקעה בנדל"ן בחו"ל. "Clarity תשמש כזרוע הארוכה של המשפחות האמידות לניהול השקעותיהן", אמר ברנר.

בנק הפועלים שווייץ, בניהולו של מייקל ורשבסקי, סיים את המחצית הראשונה של 2009 עם עלייה של 7% בנכסי לקוחות מנוהלים שהסתכמו ב-9.8 מיליארד פרנקים שוויצרים. הרווח הנקי של הבנק עמד במחצית על 12.8 מיליון פרנקים שוויצרים ויחס הלימות ההון הגיע ל-13.7%. צמיחת הפועלים נבעה מהרחבת פעילותו בדרום מזרח אסיה. הפועלים שווייץ פתח לפני שנתיים סניף בסינגפור.

בנק הפועלים שווייץ מדורג במקום ה-29 מתוך 152 בנקים זרים בשווייץ. לבנק, שנוסד ב-1975, סניפים בציריך, ז'נבה, לוקסמבורג וסינגפור בנוסף לנציגויות בתל אביב, מוסקבה והונג קונג וחברה לנאמנות בג'רסי. *