דירקטוריון מזרחי טפחות אישר מינוי שני חברי הנהלה חדשים

הדירקטוריון קיבל את המלצת המנכ"ל, אלי יונס, למינוי דורון קלאוזנר לסמנכ"ל ומנהל החטיבה העסקית במקומו של שמעון גל, ואת משה לארי לסמנכ"ל ומנהל החטיבה לחשבות תכנון ותפעול

דירקטוריון בנק מזרחי טפחות בראשות יעקב פרי אישר היום (ב') את המלצת המנכ"ל, אלי יונס, למנות שני חברי הנהלה חדשים לבנק: דורון קלאוזנר ומשה לארי. המינויים ייכנסו לתוקף עם קבלת אישור המפקח על הבנקים.

דורון קלאוזנר יתמנה לסמנכ"ל ומנהל החטיבה העסקית במקומו של שמעון גל. מאז מאי 2006 שימש קלאוזנר חבר הנהלה בבנק הפועלים ובתפקידו האחרון היה ממונה על חטיבת משאבי אנוש, לוגיסטיקה ורכש בבנק. לפני מינויו לחבר הנהלה היה קלאוזנר מנהל האגף העסקי בבנק הפועלים, במשך כשלוש שנים. המנכ"ל, אלי יונס: "אני משוכנע, כי הצטרפותו של דורון תסייע למזרחי טפחות להמשיך ולהתבסס כשחקן משמעותי במימון פעילות המגזר העסקי".

משה לארי יתמנה לסמנכ"ל ומנהל החטיבה לחשבות, תכנון ותפעול. לארי, רואה-חשבון ובעל תואר שני במנהל עסקים, הגיע ב-2005 למזרחי-טפחות מבנק טפחות, שם שימש בתפקידו האחרון כחשבונאי הראשי של הבנק. לאחר המיזוג בין מזרחי לטפחות, טיפל לארי במיזוג החשבונאי בין שני הבנקים ומ-2006 הוא משמש כמנהל אגף תכנון וכלכלה בבנק.