פורטל תפוז יוצא בקמפיין חדש בהשקעה של כמיליון שקל, בהפקה עצמית של האתר הבן Flix.
הקמפיין יכלול 4 סרטוני טלוויזיה, באנרים באינטרנט ומודעות בעיתונות ויעלה למשך שבועיים החל מיום ראשון הקרוב, תחת הסיסמה: "לפני שאתה סוגר, תפתח תפוז".
איתי טרייסטר, סמנכ"ל השיווק ופיתוח המוצרים של פורטל תפוז, מסר כי "בחודשים האחרונים גיבשנו אסטרטגיה שיווקית חדשה שמטרתה הגדלת שוק גולשי הפורומים - ולא ניסיון להגדיל את נתח השוק של תפוז על חשבון המתחרים כמו בקמפיינים הקודמים".
לדברי טרייסטר, "תפוז מובילה את תחום הפורומים באינטרנט, וזו כבר עובדה ידועה. אולם, 40% מהגולשים בארץ אינם גולשים בפורומים כלל. לכן, מטרת הקמפיין היא להסביר את הפונקציונליות בגלישה בפורומים בנושאים שמעניינים את הגולשים ובנושאים בהם הם נתקלים בדילמות יומיומיות".
לינק לצפייה בקמפיין: http://www.tapuz.co.il/Campaign
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.