שותפים: טל ברוקנר, יגיל נטע, עופר יער
שנת יסוד: 1996
עובדים: 48
תקציבים יוני 2009: 32.1 מיליון שקל
צמיחה מחצית ראשונה 2009: 18%-
השנה שהייתה: הרבעון הראשון של 2009 לא עשה חיים קלים לברוקנר נטע יער, והדגיש עד כמה המשרד רגיש לתנודות בשוק. הוא נאלץ להתמודד בעקבות המיתון עם קיטון בתקציבי הפרסום של מימון ישיר, שרק שנה קודם השקיע תקציבים גדולים, וכן של חברה גלובלית כדל ושל מפרסם איכותי, כמו יקבי רמת הגולן, שסגרו את הברז. התוצאה: צמיחה שלילית של 18%, לאחר שרשם עלייה יפה ב-2008. מי שהובילו בסופו של דבר את המשרד למקום ה-20 במדד "משרד הפרסום של השנה" הם שני פרמטרים: נאמנות לקוחות (יותר מ-37% מהלקוחות עובדים עם המשרד למעלה מחמש שנים) ודירוג השופטים, תודות לרוח החיובית שנושבת מכיוונו בשנים האחרונות. יער, איש קריאייטיב מוערך, הצטרף למשרד לפני כשנתיים וחצי, ובמחצית השנייה של 2008 הצליח המשרד לזכות, כנגד כל הסיכויים, בתקציב פג'ו.
עם הפנים ל-2010: דירוג השופטים מבטא את האופטימיות שכבר בחודשים הקרובים יחזור המשרד לפלס את דרכו כלפי מעלה, בזכות תקציבים חדשים והישגים קריאטיביים.
לדירוג המלא של "משרד השנה": כל המשרדים, כל הנימוקים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.