נינטנדו הורידה את מחיר הקונסולה Wii ל-199.99 דולר

בכך היא מיישרת קו עם הקונסולות המתחרות, פלייסטיישן 3 של סוני ו-Xbox 360 של מיקרוסופט ■ הורדת המחיר בעיתוי הנוכחי מצביעה על שאיפתה של נינטנדו לספק זריקת מרץ למכירות ה-Wii בעונת הקניות לחג המולד

מחירי הקונסולות ממשיכים לעבור תספורת. חברת נינטנדו הודיעה אתמול (ד') לראשונה על הורדת מחירה של קונסולת המשחק wii מתוצרתה, בעקבות ירידה בהיקף המכירות שלה. בכך היא מיישרת קו עם הקונסולות המתחרות, פלייסטיישן 3 של סוני ו-Xbox 360 של מיקרוסופט.

מחיר ה-Wii יהיה נמוך כעת ב-20% ויהיה 199.99 דולר בארה"ב. ירידת מחירים בשיעור זהה תתרחש בשבועות הקרובים גם ביפן ובאירופה.

קונסולת ה-Wii, שהושקה בשנת 2006, נמכרה במחירה המקורי במשך זמן רב יותר מכל קונסולת משחקים אחרת אי-פעם. בחודש מארס שעבר היא איבדה את הבכורה בשוק הקונסולות היפני לפלייסטיישן 3 של סוני, שעקפה אותה בהיקף המכירות, ובמקביל סבלה מירידה משמעותית בהיקף המכירות שלה בשוק האמריקני.

בחודש אוגוסט נמכרו בארה"ב 277 אלף יחידות של ה-Wii, לעומת 453 אלף יחידות בתקופה המקבילה אשתקד. הורדת מחיר הקונסולה בעיתוי הנוכחי מצביעה ככל הנראה על שאיפתה של נינטנדו לספק זריקת מרץ למכירות ה-Wii בעונת הקניות שלפני חג המולד.