שתי הודעות של סרגון הקפיצו את מניית החברה בוול סטריט

סרגון תספק פתרונות לרשת ה-WiMAX שבונה אלווריון לחברת אופן ריינג' שתאפשר אספקת שירותי קול ונתונים מתקדמים בפס רחב לכ-6 מיליון משתמשים ב-17 מדינות בארה"ב ■ בנוסף דיווחה על הזמנה משמעותית בהיקף מיליוני דולרים בשלב הראשוני

מניית סרגון מגיבה הערב בעליות חדות לשתי הודעות שפרסמה היום החברה לפני פתיחת המסחר בוול סטריט.

ההודעה הראשונה היא כי סרגון , ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות, ואלווריון המספקת פיתרונות תקשורת אלחוטיות בפס רחב, תוך התמקדות בטכנולוגיית WiMAX, הודיעו הערב (ה') כי הן משתפות פעולה לבניית רשת וויימקס בדור רביעי עבור חברת אופן-ריינג' בארה"ב. סרגון תספק פיתרונות מתקדמים לרשת הוויימקס, שבונה אלוריון לאופן ריינג' ב-17 מדינות בארה"ב.

באחרונה נבחרה אלווריון כספקית המובילה של פתרון מקצה לקצה על ידי החברה האמריקנית. סרגון תספק לרשת החדשה פתרונות תמסורת (Backhual - תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס למתג הראשי) מתקדמים, התומכים בהעברת תכני מולטימדיה ותקשורת קולית למנויים בבית ובמקומות העבודה. הרשת תיבנה בארכיטקטורת IP שתסייע למינוף טכנולוגיית הדור הרביעי המתקדמת.

הרשת תאפשר אספקת שירותי קול ונתונים מתקדמים בפס רחב לכ-6 מיליון משתמשים, הפזורים ב-546 רשויות מקומיות מרוחקות ב-17 מדינות ברחבי ארה"ב.

"אנו שמחים מאד משיתוף הפעולה עם אלוריון בבניית הרשת של אופן ריינג'", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. והוסיף כי "שירותי התקשורת לאזורים מרוחקים מביאים שפע של אפשרויות חדשות לקשרים חברתיים עבור מיליוני משתמשים חדשים. הפתרונות של סרגון מסייעים לספקי תקשורת ברחבי העולם לפרוש את הרשת בקלות ובמהירות ולחסוך בעלויות ההקמה והתחזוקה. אנו מקווים לשיתוף פעולה פורה וארוך עם אלווריון".

בנוסף, דיווחה סרגון על עוד הזמנה משמעותית בצפון אמריקה: סרגון תספק פתרונות מתקדמים לספקית שירותי וויימקס אמריקאית מובילה בהיקף של כמה מיליוני דולרים בשלב הראשוני.

פתרונות FibeAir של סרגון נבחרו לתמוך בהתרחבות רשת הוויימקס של ספקית התקשורת בשתי ערים מרכזיות בארה"ב . על פי הערכות הלקוח עליו סירבה החברה לדווח היא חברת קלירווייר.

בהתייחס להודעה זו אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון: "אנחנו שמחים שנבחרנו על-ידי ספקית תקשורת שהיא מהחלוצות בתחום הווימקס הסלולרי בצפון אמריקה. לפיתרונות שלנו התאמה מלאה לתמיכה בשירותי תקשורת נתונים בקצבים גבוהים לרשתות וויימקס." פלטי הוסיף, כי "סרגון נמצאת מבחינה תפעולית במקום מצויין, המאפשר לה לשרת לקוחות גדולים ולספק אלפי יחידות קצה מדי חודש".