סטן קרונקי חייב 50 מיליון ליש"ט לבעלי המניות של ארסנל

למרות שהגדיל את אחזקותיו מאז דצמבר מ-12.3% עד ל-28.7%, המיליארדר האמריקני שילם רק מחצית מהסכום אותו הוא חייב עבור רכישת המניות ורחוק מרכישת הקבוצה ■ "ייקח שנים עד שהוא יחזיר את החוב שלו"

למרות שבשבוע שעבר הגדיל את אחזקותיו בארסנל ל-28.7%, המיליארדר האמריקני סטן קרונקי עדיין רחוק מרכישת ארסנל. מבחינה פורמלית, קרונקי יהיה חייב להגיש הצעה לרכישת המועדון האנגלי במידה ומניותיו בקבוצה הלונדונית יגיעו ל-29.9%, אולם "הסאנדיי הטיימס" מפרסם הבוקר (א') כי מה שימנע ממנו לבצע את המהלך הוא החוב הגדול שיש לו לבעלי המניות האחרים בארסנל.

בדצמבר האחרון, כשאחזקותיו עוד עמדו על 12.38%, התחייב קרונקי להגדיל אותם לפחות ל-28.3% בתמורה ל-100 מיליון ליש"ט, אך עדיין לא העביר מחצית מהסכום לבעלי האחזקות האחרים. קרונקי חייב כ-40 מיליון ליש"ט לדני פיזמן, אחת מהדמויות הכי חשובות בדירקטוריון של ארסנל, ובנוסף כ-10 מיליון ליש"ט נוספים לריצ'ארד קאר, ממנו רכש לפני 10 חודשים 4.35%.

"בניגוד לאלישר אוסמאנוב (המיליארדר האוזבקי המחזיק ב-25% מהמועדון), לקרונקי אין 500 מיליון ליש"ט ששוכבים בבנק. ייקח כמה חודשים, אולי שנים, עד שהוא יוכל להחזיר את מלוא החוב שלו", אמר ל"טיימס" גורם בהנהלה של ארסנל.