תפרון מרחיבה את פעילותה בשוק המקומי, ומשתפת פעולה עם מעצבת האופנה גלית לוי. שיתוף הפעולה בא לידי ביטוי בעיצוב קו הלבשה תחתונה שישווק תחת השם "גלית לוי". לתפרון יש ניסיון בתחום ההלבשה התחתונה, והיא מייצרת בין היתר לחברת ויקטוריה סיקרט. התחום מהווה כ-45% מהכנסות תפרון.
"אנחנו מתכננים להשיק את הקולקציה לקראת פסח 2010", אומר היום מנכ"ל תפרון, עדי ליבנה. לדבריו עדיין מוקדם להעריך את ההכנסות הצפויות משיתוף הפעולה, והוא מוסיף שהקולקציה תימכר בחנויות של גלית לוי, תפרון ובחנויות נוספות בארץ.
תפרון פעילה בשלושה תחומים - אל-תפר (seamless), טקסטיל רגיל וייצור בגדי-ים באמצעות החברה-הבת, מאקרו. לאחרונה פתחה החברה חנויות בהן היא מוכרת את בגדיה ישירות לצרכן הישראלי. חנות המפעל ממוקמת במשגב, וחנויות נוספות נמצאות בכפר סבא, ראשון לציון וחולון.
תפרון נסחרת בבורסה של ת"א ומעבר לדלפק בארה"ב, ושווי השוק של החברה הוא כ-10 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.