סאני קונה מיורוקום 0.74% מפרטנר; התמורה 4.46% מסקיילקס

בכך מגדיל בן-דב את החזקותיו בפרטנר ב-1.1 מיליון מניות תמורת מניות של סקיילקס, ואלוביץ' מקטין את החזקותיו בפרטנר ■ בהסכם מעורבת גם עסקת אופציות בין החברות

חברת סאני , שבשליטת אילן בן דב, הודיעה היום (א') לבורסה כי התקשרה בהסכם עם יורוקום שבשליטת שאול אלוביץ', לפיו סאני תרכוש 1.1 מיליון מניות, המהוות 0.74% ממניות חברת פרטנר - בכך מגדיל בן דב את החזקותיו בפרטנר בעסקת חילופי מניות של סקיילקס.

ניתן להעריך כי החזקה זו תמכר לגורם שלישי כפי שעשה כבר בעבר הקרוב כאשר מכר חלק מהחזקותיו בפרטנר לבנק לאומי, למגדל ביטוח ולאחרונה גם לקרן ההשקעות קפיטל ריסרץ', לה מכר כבר 0.64% ממניות פרטנר וקיבל בתמורה לכ-68 מיליון שקל תוך שהוא ממשיך להחזיק ביותר מ-45% מפרטנר.

את המניות של אלוביץ' בפרטנר רכש בן דב בתמורה ל-1.2 מיליון מניות סקיילקס , המהוות 4.46% מהחברה.

כמו כן, הסכימה סאני להעניק ליורוקום אופציות PUT, שיחייבו את סאני לרכוש מיורוקום את מניות סקיילקס הנמכרות במחיר של 75.88 שקל למניה, ויורוקום העניקה לסאני אופציית CALL, לפיה סאני תהיה זכאית לחייב את יורוקום למכור לה את מניות סקיילקס, הנמכרות במחיר של 75 שקל למניה. שתי האופציות יהיו בתוקף עד סוף יוני 2010.

העסקה תלויה בתנאים מתלים - קבלת אישור משרד התקשורת להעברת מניות פרטנר הנרכשות מיורוקום לידי החברה, והסכמת הבנק להסרת שעבוד ממניות סקיילקס הנמכרות.