אלי רייפמן: להורות על פיטורי המנהל המיוחד לנכסיי, עו"ד איתן ארז

מאשים את עו"ד ארז בהפרות חמורות של חובות האמון שלו, בהטעיה מכוונת של ביהמ"ש ובפעולות חמורות שחלקן אף גובלות בפלילים ■ ארז בתגובה: "זו מניפולציה נוספת מבית מדרשו של אדם אשר ביהמ"ש קבע שהוא שקרן"

אלי רייפמן, מייסד אמבלייז , הגיש היום (ג') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה להורות על פיטוריו של עו"ד איתן ארז, המנהל המיוחד לנכסיו.

רייפמן מאשים את עו"ד ארז בהפרות חמורות של חובות האמון בהם הוא חייב ובפעולות חמורות ביותר שביצע, אשר חלקן אף גובלות בפלילים.

עוד מאשים רייפמן את ארז בהטעיה מכוונת של בתי המשפט, בהתנהלות פסולה ביחס לכספי קופת הכינוס המצויים בנאמנות תחת ידו, בהתעמרות מכוונת ברייפמן ובנושים המקורבים אליו, בהתעלמות מרצון הנושים ובחידלון בכל הנוגע לפעולות הנדרשות לקידום תיק הכינוס וביניהן איסוף ואיתור נכסים.

בין היתר טוען רייפמן כי עו"ד ארז בחר לפעול לקבלת מידע ממנו על דרך של הפעלת לחץ בלתי לגיטימי. בין היתר הוא פעל באמצעות צד שלישי (גל יוסף, מבעלי קבוצת הכדורגל הכוח מכבי רמת-עמידר), אשר הבהיר לרייפמן כי נשלח על-ידי עו"ד ארז והציג עצמו כמי שמנסה באופן "חברי" לגשר בין המנהל המיוחד לבין רייפמן "לטובת שני הצדדים".

בעניין זה מציין רייפמן כי גל יוסף נכח בפגישות שהתקיימו במשרדיו של המנהל המיוחד והיה שותף לשיחות בין עו"ד ארז לבין רייפמן, כך שבמצב זה, מעצם נוכחותם ומעורבותם של אותם גורמים שהפכו על-ידי המנהל המיוחד לזרועו הארוכה של בית המשפט, אולץ רייפמן למסור למנהל המיוחד מידע אודות מניותיו.

בנוגע לסוגייה זו מבהיר רייפמן כי אינו יכול להרחיב בשלב זה, אלא במסגרת חיסיון ולבית המשפט בלבד, וזאת בשל החשש לחייו, זאת במיוחד לאחר ניסיון ההתנקשות בחייו שהתרחש בתקופה הקצרה שבין חשיפת עובדות אלה בציבור ובין מאסרו של רייפמן.

עוד טוען רייפמן כי המנהל המיוחד מסרב לשתף עימו פעולה ונוקם בו על כך שלכאורה רייפמן אינו משתף עימו פעולה, וכי עו"ד ארז אף גרם לו למשוך את הבקשה לעיכוב ביצוע כנגד מינוי המנהל המיוחד, תוך הפעלת לחץ בלתי חוקי ובלתי הגון.

עו"ד איתן ארז מסר בתגובה לבקשה של רייפמן לפיטוריו: "בכל פעם שמתקרב מועד דיון במאסרו של רייפמן הוא מגיש בקשה הזויה ומשעשעת לבית המשפט. חבל שרייפמן מנצל את שיחות הטלפון שניתנו לו בנדיבות רבה על-ידי בית המשפט - כדי שיקדם את העברת מניותיו באמבלייז לידי נושיו, ששוויין 120 מיליון שקל - לצורכי מניפולציה והשתלחות בשופטת ורדה אלשיך ובמנהל המיוחד".

לדברי ארז, "מדובר במניפולציה נוספת מבית מדרשו של אדם אשר הן בית המשפט המחוזי והן בית המשפט העליון קבעו שהוא שקרן, ואשר חייב לנושיו 250 מיליון שקל לפי הודאתו".