הכנסות אורכית צנחו ב-72% ל-1.5 מיליון דולר; תמיר: "נגענו בתחתית"

ההפסד הנקי הסתכם ב-6.8 מיליון דולר או 41 סנט למניה - גידול בהפסד של 28% ביחס לרבעון הקודם אך צמצום של 44% בהפסד ביחס לתקופה המקבילה אשתקד

חברת אורכית פרסמה היום (ד') לפני פתיחת המסחר בוול סטריט את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ודיווחה על לקוחות חדשים בהודו ובסקנדינביה.

הכנסות החברה נפלו ל-1.5 מיליון דולר, ירידה של 63% לעומת הרבעון השני של השנה ו-72% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי הסתכם ב-6.8 מיליון דולר או 41 סנט למניה, גידול בהפסד של 28% ביחס לרבעון הקודם אך צימצום של 44% בו ביחס לתקופה המקבילה אשתקד אז הסתכם ההפסד ב-9.7 מיליון דולר.

איציק תמיר, נשיא ויו"ר הדירקטוריון של אורכית אמר: "התוצאות ברבעון השלישי תאמו את תחזיותינו אשר שיקפו את האתגרים המתמשכים בכלכלה העולמית, למרות הסביבה העסקית החלשה, הצלחנו להתקדם במהלך הרבעון האחרון ותשעת החודשים הראשונים של השנה בכך שהגדלנו באופן מתמשך את מספר הלקוחות שלנו בתחומים בהם מתמחה החברה. כיום יש לנו כתריסר לקוחות בפריסה עולמית והפידבקים שאנו מקבלים מהם מעודדים מאד". תמיר אמר עוד כי הוא "מאמין כי ברבעון השלישי נגענו בתחתית במונחי הכנסות ואנו נתחיל לראות שיפור בהמשך".