4 פרסים לשלמור-אבנון-עמיחי בתחרות הפרסום Grand LIA

המשרד זכה בפרס Grand LIA עבור קמפיין הרדיו "הספק" שנעשה למען הוועד למלחמה באיידס ■ עבודה נוספת של המשרד באינטרנט, מחיקת הטוקבקים של קולגייט, זכתה בפסלון ארד בקטגוריית הדיגיטל

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זכה ב-4 פרסים בתחרות הפרסום ה-Grand LIA בלונדון.

המשרד זכה בפרס גראנד LIA עבור קמפיין הרדיו "הספק" שנעשה למען הוועד למלחמה באיידס. הקמפיין זכה בפרס בקטגוריית השימוש הטוב ביותר ברדיו, על שהצליח לגרום לכל תחנות הרדיו לפעול באותה דרך באותה שעה.

בנוסף לפרס ה-Grand LIA, הוענק לקמפיין גם פסלון זהב ופסלון כסף בשתי קטגוריות שונות במדיום הרדיו. עבודה נוספת של המשרד באינטרנט, מחיקת הטוקבקים של קולגייט, זכתה בפסלון ארד בקטגוריית הדיגיטל.

ה-Grand LIA מוענק לעבודות יוצאות בולטות בתחום השימוש במדיום הפרסומי. השנה חולקו רק 4 פרסי Grand LIA מבין כל 13,117 העבודות שהוגשו לתחרות מ-78 מדינות.