אסם תשקיע 1.5 מיליון שקל בפעילות מסחרית באתר "האח הגדול"

אתר "האח הגדול" בפורטל Mako של קשת יעלה לאוויר ב-15 לנובמבר ויכלול שיתוף-פעולה מסחרי עם המותג ביסלי של אסם ■ במסגרת המהלך ירחיב האתר את פעילויות התוכן שלו ויגביר את השימוש בכלים טכנולוגיים

אתר "האח הגדול" בפורטל Mako של קשת יעלה לאוויר ב-15 לנובמבר עם השקת התוכנית, ויכלול שיתוף-פעולה מסחרי עם המותג ביסלי של אסם. המהלך מוערך בכ-1.5 מיליון שקל.

במסגרת שיתוף-הפעולה ירחיב האתר את פעילויות התוכן שלו ויגביר את השימוש בכלים טכנולוגיים.

במסגרת שיתוף-הפעולה, הדמויות המצוירות של ביסלי יצוצו לפרקים בשידור החי באתר, במצבים בהם דיירי הבית יריבו אחד עם השני, והגולשים שיצפו בשידור החי באתר יוכלו להתחבר לחבריהם בפייסבוק, בטוויטר ובמסנג'ר, או לשחק עימם במשחק ממותג באמצעות כפתור מיוחד.

בנוסף, אתר Mako יציע לגולשים להוריד סרגל כלים חינמי שפותח על-ידי הסטארט-אפ attractTV, שיאפשר להם להישאר מחוברים לחברים שלהם, במקביל לשידור החי, באמצעות וידג'טים חברתיים, שיאפשרו בין היתר לצפות בשידור היישר מסרגל הכלים ולעבור בין 4 מצלמות המשדרות את הנעשה בבית 24 שעות ביממה.

בנוסף, האתר יעבור עיצוב מחדש, והוא יכלול גם תכני VOD של התוכנית, מהדורת סיכום יומית, דיווח אונליין לאורך כל היום על הנעשה בבית ועוד תכנים בלעדיים ומגוונים.

יובל נתן, המנהל והעורך הראשי של אתר Mako, מסר כי "האפליקציה שפיתחנו בחודשים האחרונים היא למעשה מימוש החלומות הרטובים שהיו לנו לגבי שידורי לייב באתר, ומיקסום האפשרויות החברתיות הגלומות בצפייה בריאליטי הכי ממכר על המסך".

קרן זופניק, מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם, הוסיפה: "שיתוף-הפעולה בין ביסלי לבין 'האח הגדול' הוא המשך לאסטרטגיה השיווקית של ביסלי: להיפגש עם קהל היעד בעולם האינטראקטיבי בו הוא מצוי כיום, ולהיות חלק מפעילויות חדשניות ופורצות דרך. הצורך השני מתחבר לאופי התוכנית שהאח הגדול', שמהווה כר פורה למגוון של תחושות. אנחנו שמחים על שיתוף-הפעולה ובטוחים כי יניב פעילות רבה באתר".