היכונו לפקקים ביום ראשון: האופנוענים מתכננים לפקוק את ת"א

"רכיבת המחאה מיועדת להמחיש את העתיד הצפוי עם העלאת תעריפי הביטוח: יותר פקקים, שיגרמו לעומסי תנועה כבדים"

מחאת האופנוענים על הרפורמה בתעריפי הביטוח נמשכת. ביום ראשון, בדיוק היום בו אמורה להיכנס לתוקף התייקרות תעריפי הביטוח לרכבי הדו-גלגלי, מתכננים מארגני המאבק נגד התוכנית לפקוק את צירי התנועה המרכזיים בארץ.

מטה המאבק מתכנן להוציא אלפי רוכבים ממקומות שונים ברחבי הארץ - מחיפה, ירושלים, באר-שבע ועוד - בשיירות מחאה לכיוון תל אביב. במטה המאבק מדגישים כי "המאבק רק החל". כותרת המחאה הפעם: "אם ההתייקרות עוברת תל-אביב עוצרת".

לפי התוכנית, בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון ייצאו אלפי רוכבים על דו גלגלי ממקומות שונים בארץ לכיוון נתיבי איילון ותל אביב. רכיבת המחאה תתקיים באותו הסגנון שהתקיימו שיירות המחאה של השבועות האחרונים, כשהרוכבים ינהגו בסגנון נסיעה של מכוניות כל כלי ייסע במהירות של מכונית ממוצעת ויתפוס מקום כמו של מכונית באמצע הנתיב.

"רכיבת המחאה מיועדת להמחיש את העתיד הצפוי עם העלאת תעריפי הביטוח: יותר פקקים, שיגרמו לעומסי תנועה כבדים", אומרים במטה במאבק"אלפי הרוכבים שישתתפו במחאה יגיעו מירושלים, חיפה ובאר שבע, ואליהם יצטרפו רוכבי הדו גלגלי הנמצאים בגוש דן".

"כולם צריכים להבין, שפעילות המחאה שלנו לא תסתיים עד שמחירי הביטוח יהיו סבירים ושווים לכל נפש", אומר אליקו אלג'ם, יו"ר מטה המאבק הדו גלגלי. "אני קורא לראש הממשלה, בנימין נתניהו להתערב בסוגיה, לקבל החלטה אמיצה ולעצור את הפגיעה הקשה בענף, שתשפיע על כולם. המחאה הזו היא רק תחילת המאבק".