מפשיטים את מיידוף מנכסיו: בכמה נמכר ז'קט ה"מטס" שלו?

גלובס tv עגילי יהלום של רות מיידוף נמכרו ב-70 אלף דולר - פי 3 מההערכה הגבוהה ביותר ■ זוג עגילים נוסף נמכר ב-70 אלף דולר גם כן - פי 7 מהצפי

קורבנותיו של ברנרד מיידוף לא פיללו ליום כל כך מוצלח - סחורה שעוקלה מנכסיו הוצעה אתמול (ש') למכירה, כשמרביתה נמכרה תמורת מחירים שהכו גם את ההערכות הגבוהות ביותר. בסה"כ, המכירה הניבה למעלה מ-900 אלף דולר.

ז'קט הניו-יורק מטס של מיידוף נמכר תמורת 14.5 אלף דולר, יותר מפי 20 מההערכה המוקדמת. עגילי היהלום של רות מיידוף גרפו 70 אלף דולר, פי 3 מההערכה הגבוהה ביותר, וזוג עגילים נוסף נמכר גם כן ב-70 אלף דולר, פי 7 מהצפי.

"זה נהדר בשביל הקורבנות, אך זה רק חלקיק מהכסף שהם הפסידו", אמר רונאלד אובלדו, המרשל האמריקני שפיקח על המכירה. אך סכומים גבוהים יותר צפויים להתקבל ביום ג' הקרוב, כשספינותיו של מיידוף יוצעו למכירה פומבית בפלורידה. בנוסף, הפנטהאוז במנהטן והבית בפאלם ביץ' עודם מוצעים למכירה. 2 מכירות פומביות נוספות, לפחות, של סחורתו צפויות להתקיים, כולל של בגדיו.

משתתפי המכירה הפומבית לא גילו שביעות רצון מהמחירים. אחד מהם, בשם סילביו, הגיע בחיפוש אחר שעון יד, אך הוא לא הציע מחיר כי "הכל היה יקר מדי". ואכן, כמעט כל שעוני היד של מיידוף נמכרו בהרבה הרבה יותר מההערכות המוקדמות. עם זאת, אחד השעונים, שתומחר ב-35 אלף דולר, כלל לא נמכר.

אלן ריצ'רדסון, משתתף, הביע תדהמה מההצעות הגבוהות. "זה מגוחך. אפשר להכנס ל-eBay ולקנות את הדברים האלו בפחות כסף. ההערכות הן מוצדקות, אך אנשים מציעים פי 5 מהן. זה רק בלל השם מיידוף", אמר ריצ'רדסון, שסייע להצעות עבור הז'קט להגיע עד 14 אלף דולר לפני שפרש מהמרוץ.