קצת נחת ללבייב: דניה סיבוס תבנה את "שרונה" ב-326 מיליון שקל

זרוע הבנייה והתשתיות של אפריקה ישראל תבנה עבור גינדי אחזקות את הפרויקט היוקרתי בדרום הקריה בת"א ■ דניה סיבוס תבנה 3 מגדלים, בהם 324 יחידות דיור, שטחי מסחר ומשרדים

קצת נחת ללב לבייב. חברת דניה סיבוס , זרוע הבנייה והתשתיות של אפריקה ישראל בשליטתו של לבייב, חתמה על הסכם עם קבוצת גינדי החזקות, לבניית פרויקט "שרונה" בדרום הקריה בת"א. תמורת ביצוע העבודות, דניה סיבוס תקבל תמורה בסך של כ-326 מיליון שקל, בתוספת מע"מ, בהתאם לקצב התקדמות העבודות.

על פי ההסכם, תקים דניה סיבוס בשרונה 3 מגדלים, בהם 324 יחידות דיור, שטחי מסחר ומשרדים, בשטח בנוי כולל של כ-65,000 מ"ר, וכן חניון בשטח בנוי של כ-40,000 מ"ר.

השלמת הפרויקט צפויה בתוך 44 חודשים מתחילת החפירה בחלק מהפרויקט, כאשר לוח הזמנים להשלמה ומסירת יחידות ושטחים של קומות המסחר, משרדים ומרתפים יהיה עד 30 חודשים ממועד זה. דניה סיבוס התחייבה לתשלום פיצויים במקרה של איחורים בהשלמת העבודות, וכן תעמיד לטובת גינדי ערבויות ובטוחות.

מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג, הודה להנהלת גינדי החזקות על האמון והביע את בטחונו כי דניה סיבוס תשלים את הפרויקט לשביעות רצונם המלאה של גינדי ורוכשי הדירות בפרויקט.

נזכיר, כי מספר חברות ביצוע אמרו בעבר כי בשל המחיר הגבוה ששילמה גינדי על רכישת המתחם ממינהל מקרקעי ישראל, חברת הביצוע שתזכה במכרז תצטרך לעבוד על שולי רווח נמוכים מאוד, כיוון שגינדי לא יכולה להרשות לעצמה לשלם יותר מדמי ביצוע מינימליים.