מנכ"ל אריקסון ישראל: "ה-iPhone הופך את המפעילות לצינור טיפש"

מומו (שלמה) לירן: "החלום של המפעילות הסלולריות הוא שה-iPhone יתאדה. הוא לא טוב למפעילות, כי הוא מוצר אליטיסטי שאינו שווה לכל נפש"

"החלום של המפעילות הסלולריות הוא שה-iPhone יתאדה, כי הוא הופך אותן לצינור טיפש. הוא לא טוב למפעילות, כי הוא מוצר אליטיסטי שאינו שווה לכל נפש" - כך אמר מנכ"ל אריקסון ישראל, שלמה לירן, על רקע הגעתה של משאית החדשנות של אריקסון לישראל.

חנות אפליקציות מתחרה

לדברי לירן, אריקסון מציעה למפעילות סט של כלים, שמאפשרים גם למי שאין לו מכשיר iPhone ליהנות מחוויה של שימוש באפליקציות רבות, זאת באמצעות הקמת חנות אפליקציות מתחרה.

לירן אמר עוד כי יש לברך על הניסיונות של משרד התקשורת להכניס חברת תשתיות תקשורת נוספת לשוק, דבר שיסייע להתמודדות עם בעיית צוואר הבקבוק ברשתות.

לדבריו, הבעיה של החברות הסלולריות נעוצה בצורך לחזק את החיבור בין האנטנות לבין ליבת הרשת, שכיום אינו מספק ומערב את מהירות הגלישה באינטרנט הסלולרי. "אם כל אתר סלולרי היה יכול לקבל 100 מגה-ביט, הגלישה הסלולרית היתה הופכת להיות חוויה בלתי רגילה, וסוף-סוף אפשר היה לנצל ולפתוח את הרשתות כדי ליהנות מהן באמת", אמר לירן.

משאית החדשנות של אריקסון נודדת בעולם ומשמשת כאתר הדגמה לשירותים חדשים שמציעה החברה. במשאית מציגה אריקסון יישומי דור רביעי בסלולר, שירותי IPTV, אפליקציות מתקדמות ושירותי ערך מוסף חדשים.