פייפר ג'פרי: מתחרה לקופקסון לא יעצור את הצמיחה של טבע

בבית ההשקעות האמריקני החלו לסקר את תעודות הפיקדון האמריקניות של טבע בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 63 דולר - פרמיה של 18.2% משער הפתיחה בנאסד"ק ■ "טבע תמשיך לנצל הזדמנויות רכישה, בעיקר כאלו שיחזקו את עסקיה הזוכים לרווחיות גבוהה ממילא"

בבית ההשקעות האמריקני פייפר ג'פרי החלו לסקר את תעודות הפיקדון האמריקניות של טבע הבוקר (ו') בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 63 דולר - פרמיה של 18.2% משער הפתיחה בנאסד"ק. טבע נסחרת ברשימת ה-Global Select בשווי שוק של 46.59 מיליארד דולר.

על-פי פייפר ג'פרי, צמיחה אפשרית ברווחי טבע אפשרית לאור עומק צנרת התרופות הגנריות,"הגדולה בתחומה", של חברת התרופות הגנריות הגדולה בעולם, ואשר נתמכת בתרופות מותג. "צמיחה אורגנית ברווחי טבע אפשרית, גם עם מתחרה לקופקסון", התייחסו שם לתרופת המקור לטיפול בטרשת הנפוצה.

בבית ההשקעות מעריכים כי שיעור הצמיחה השנתי הממוצע של טבע ב-5 השנים הקרובות יעמוד על 7%. "טבע תמשיך לנצל הזדמנויות רכישה, בעיקר כאלו שיחזקו את פעילות ממותגת הזוכה לרווחיות גבוהה ממילא", הוסיפו.

סמוך למועד חציית מחיר השיא של התעודה לראשונה מזה תקופה ארוכה, באוגוסט, הפסיקו בפייפר ג'פרי לסקר את טבע. נכון לשער הנעילה מאמש (ה'), הם מציינים, לתעודות הפיקדון תשואת דיבידנד שנתית של 1.11%. לדבריהם, רמת תמיכה טכנית שוכנת ב-48-50 דולר, והתנגדות ב-55 דולר.

טבע