טייגר וודס מסתבך: אשתו דורשת גירושים ו-300 מיליון דולר

מקורב לאלין נורדגרן: "היא בטוחה שהיא תזכה במשמורת על הילדים ובמחצית רכושו. היא הולכת להילחם בכל הכוח" ■ הכוכב השבור מסר לעוזריו שהוא "הרוס" וכי "אין לו שליטה על חייו"

אלין נורדגרן, אשתו של טייגר וודס, רוצה גירושים, אחזקה בלעדית על ילדיהם של בני הזוג ומחצית מהונו שנאמד ב-670 מיליון דולר, לפי ידיעה בצהובון בריטי.

לדברי העיתון, כוכב הגולף לא עמד בהבטחתו לאשתו להיכנס לטיפול גמילה משתי תרופות שהוא נהג ליטול, אמביאן ו-ויקודין. כמו כן, ידידים קרובים של נורדגרן מסרו לעיתון "ניוז אוף דה וורלד" ש"טייגר היה אמור לעבוד על ההשתפרות שלו והוא לא עשה שום דבר. במקום טיפול גמילה הוא פשוט שהה במחיצת חבר ואמר שהוא מנסה להשתקם בכוחות עצמו. אלין התעקשה שהוא ייכנס למרפאה וינקה את עצמו מן הסמים הללו. הוא מתנהג כמו תינוק".

המקורבים מסרו לעיתון ש"אלין מעוניינת כעת ב-100% גירושים, 100% אחזקה של הילדים ומחצית מכל הרכוש. והיא לא תשנה את דעתה".

ככל הידוע, נורדגרן שכרה את שירותיו של עורך דין ידוע מקליפורניה שמתמחה בתיקי גירושים, סורל טרופ, שייצג בעבר את בריטני ספירס במאבקה המשפטי עם קווין פדרליין.

כוכב הרוס

לדברי העיתון, וודס התחייב לפרוש מגולף במשך 12 החודשים הבאים לפחות, והכוכב השבור מסר לעוזריו שהוא "הרוס" וכי "אין לו שליטה על חייו". העוזרים מסרו שהוא נאבק גם בבעיות האישיות שלו, כמו ההתמכרות לתרופה נגד כאבים ויקודין ולגלולות השינה אמביאן.

מקור נוסף מסר לעיתון ש"טייגר הוא אדם הרוס, שלא יכול להסתדר עם מה שקורה בחיים שלו. הוא הבהיר שהוא לא רוצה להתקרב למגרש גולף בשנה הקרובה".

לפי אותו מקור, "טייגר וודס הבין שחייו מתחרות לתחרות גולף הפכו למסיבה חסרת תכלית ותחתית, אך הוא מניח שהדברים יסתדרו בסופו של דבר".

עוד אמר המקור, ששני ילדי בני הזוג, סם בן השנתיים וצ'רלי בן החודשיים, יהיו העדיפות הראשונה של אלין נורדגרן. "היא כמו אמא דובה שמגינה על גוריה", אמר. "היא מוכנה לתת לו זכות ביקורים, אך רק ביחד עם השגחה. זה נראה קצת קיצוני אבל זה משקף את הזעם שלה. אלין בטוחה שהיא תזכה במשמורת על הילדים ובמחצית רכושו של טייגר. היא הולכת להילחם בכל הכוח".

הקש האחרון

לדברי ידידה, לדוגמנית השבדית לשעבר בת ה-33 כלל לא איכפת אפילו עם בעלה נמצא עדיין בקשר עם הפילגשים שלו. "זה לא מזיז לה. לא אכפת לה אם הוא רוצה להרוס עוד יותר את החיים שלו", לדבריה.

אותה ידידה הוסיפה ש"טייגר הוא האויב הגרוע ביותר של עצמו, מפני שבהתחלה אלין היתה סלחנית כלפיו. הוא היה חולה פיזית ורגשית, היא חשבה לתת לו סיכוי נוסף. אבל העובדה שהוא סירב ללכת למרפאת גמילה היתה מבחינתה הקש האחרון".