"האח הגדול": יותר רייטינג ביום רביעי אבל יותר צופים במוצ"ש

עוד בטבלת הרייטינג השבועית: פתיחה יפה ל"הכל דבש" עם 18.3% ■ יאיר לפיד הביא ל"עובדה" 22.8% רייטינג וגבר על תחקיר הדגים של "כלבוטק" ■ "ארץ נהדרת", בדומה לשבוע הקודם, רשמה רייטינג של 25.6%

דפוסי הצפייה ב"האח הגדול" בשבוע האחרון מדגישים את הקשיים בהם נתקל המשדר שנאלץ להתמודד עם זנב סוף השבוע של ערוץ 2. ביום רביעי התוכנית זוכה לרייטינג גבוה יותר בקרב משקי-הבית - 30.3% מהמקלטים היו דלוקים על תוכנית הריאליטי. תוכנית ההדחה הכפולה ששודרה ביום שבת הביאה רייטינג של 29.3% - נתון נמוך יותר, אולם למעשה משכה למסך הרבה יותר צופים.

במוצ"ש צפו ב"האח הגדול" 839 אלף צופים, לעומת 727 אלף שצפו בתוכנית ביום רביעי, כשהתוכנית זכתה לרייטינג גבוה יותר.

נציין כי בסופי השבוע הצפייה מתנהלת אחרת. אנשים אוהבים לשבת יחד ולראות טלוויזיה ונוטשים את מסכי הטלוויזיה שלהם לטובת המקלטים של החברים או בני המשפחה. הדבר נכון לימי שישי ושבת, ולכן הרייטינג בימים אלה הוא נמוך יותר.

קשת, באמצעות "האח הגדול", מצליחה להתגבר על השוני המשמעותי בין ימי אמצע וסוף השבוע. באופן נדיר, מדובר בתוכנית שיוצרת גם צפייה נפרדת וגם צפייה משפחתית רחבה.

קשת ורשת מתחלקות בעשירייה המובילה של השבוע - קשת ב-4 המקומות הראשונים ורשת אחריה.

"ארץ נהדרת" של קשת שומרת על נתוניה מהשבוע הקודם ומביאה רייטינג של 25.6% ו-680 אלף צופים. בינתיים מדובר בנתון נמוך מהעונה האחרונה, בה שודרה התוכנית בימי שישי.

יאיר לפיד מספק נחת לאילנה דיין ומציב את "עובדה" עם רייטינג של 22.8%, מעט יותר מ"כלבוטק" ותחקיר הדגים (22.4%).

"הכל דבש", של רשת, ששבה השבוע למסך, היא הסוגה העילית היחידה בעשירייה הראשונה. הדרמה המורבידית גורפת רייטינג מרשים של 18.3%.

גם חברת החדשות יודעת עדנה בשבוע האחרון. חדשות השבת ממשיכות להינשא על גלי האהדה ל"האח הגדול" ולספק רייטינג שיא של 25.6%. הממוצע השבועי של המהדורה המרכזית של חדשות 2 בכיכובה של יונית לוי עומד על 20.9%.

22