אחרי "מגודלים": סלקום מדיה מעלה הפקת מקור בפייסבוק

תעלה לרשת החברתית את "קן הקוקיה" - שעשועון אינטראקטיבי חדש לצעירים שישודר בשידור חי מדי יום במשך 21 ימים בין השעות 15:00 עד 23:00 ■ עלות ההפקה והקמפיין הנלווה - 5.5 מיליון שקל

ההפקות עוברות לפייסבוק: סלקום מדיה תעלה בחודש הבא לרשת החברתית שעשועון חדש לצעירים בשם "קן הקוקיה".

עלות ההפקה והקמפיין הפרסומי הנלווה אליה יעמדו על 5.5 מיליון שקל. את התוכנית מפיקה חברת אבוט-רייף-המאירי, בפיתוח של עודד קרמר ואיתי נגלר ובעריכת דן ויצמן.

מדובר בשעשועון אינטראקטיבי המיועד לצעירים עד גיל 25, המתרחש מדי יום במשך 21 ימים, וישודר בשידור חי בין השעות 15:00 עד 23:00.

הפעילות מתרחשת באולפן שהוקם, שם מתחרים זה בזה 8 מתמודדים במשימות פרועות בסגנון שעשועונים יפנים, כאשר בו-זמנית הגולשים בבית לוקחים חלק פעיל על-ידי "הימור" על המתחרה שינצח, תוך משחק במשחקי מחשב קלאסיים על מנת לצבור ניקוד עבורו.

משחקי המחשב מופיעים על מסך השידור החי של התוכנית בפייסבוק, כשהגולשים פועלים במסך פייסבוק אליו הם מורגלים. המשחקים יהיו משחקי מחשב קלאסיים שפותחו במיוחד עבור הפורמט, כמו "באבלס" או "זומה".

האולפן יורכב מ-5 מתחמי משימות - מתחם שמן, מתחם הפוך, מתחם תנועה, מתחם ולקרו (הבנוי כולו מסקוטש) ומתחם ספינר. בכל יום-אחר הצהריים ייכנסו 8 מתמודדים ל"קן", ובסוף כל יום יודח המתמודד שיגיע אחרון, ובמקומו ייכנס מתמודד חדש. בתום 3 שבועות יזכה בפרס הגדול המתמודד שינצח במשימת הגמר.

לדברי סמנכ"ל השיווק של סלקום, עדי כהן, "הפקת המקור תשודר בשידור חי בפייסבוק, עם חדשנות ברמת ההפקה וברמת התוכן, המשלבת מעורבות גבוהה של הצעירים בשעשועון עם תחרות שלובה במספר רבדים - בין המתחרים באולפן, בין הגולשים המשחקים בפייסבוק ובמקביל השפעה אקטיבית שלהם על המתמודדים באולפן".