בשבוע הראשון באוויר: הפרסומת ל-HOT עם איבגי - האהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לשירותי בריאות כללית באמצעות ג. יפית - הזכורה ביותר השבוע

כבר בשבוע הראשון לשידורה רושמת הפרסומת ל-HOT באמצעות באומן-בר-ריבנאי הישג מרשים: לא רק שהיא האהובה ביותר השבוע שיעורי האהדה, אלא שמדובר בשיעורי האהדה הגבוהים ביותר שרשמה פרסומת כלשהי בשנה האחרונה.

31.3% שמקבלת הפרסומת גבוהים בלא פחות מ-60% מממוצע האהדה החצי שנתי העומד כעת על 19.3%.

ההצלחה המרשימה של הפרסומת באה על רקע של השקעה תקציבית נרחבת: הפרסומת של HOT היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית השבועעם השקעה כוללת של כ-1.3 מיליון דולר.

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, השימוש בתוכנית המצליחה של HOT כפלטפורמה עם קריצה הומוריסטית תוך מתן אינטרפרטציה שונה למסר ההקלטה - יוצרים את החיבור של הצופה לפרסומת ומניבים שיעורי אהדה גבוהים.

הפרסומת לשירותי בריאות כללית באמצעות ג. יפית היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע עם שיעורי זכירה נמוכים יחסית של של 6.6%.

הפרסומות ל-yes באמצעות מקאן-אריקסון ולרנו באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיכות לתפוס מקומות גבוהים בדרוג למרות שלא שודרו השבוע.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע נמוך במספרן ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 230 (לעומת 259 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים בשבוע האחרון חלה עלייה קלה ביחס לשבוע שעבר וכעת הוא עומד על כ-34.9 מיליון דולר לעומת כ-34.1 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר.

איבגי