השפה הפרסומית החדשה של קופת החולים נוכחת בלא פחות מחמישה סרטונים שהיו השבוע באוויר • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי פרטנר מתברגת במקום השני בזכירות עם עלייתה לאוויר, והתחרות בין חברות כרטיסי האשראי מתחממת
הפרסומת של קופת חולים נוספת, כללית, מתמקמת במקום השני בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שלוש הקופות יחד השקיעו השבוע כ-5 מיליון שקל - לקראת מועד מעבר המבוטחים בין קופות
קמפיין החתונות של בנק לאומי, שנמצא באוויר כבר כחודש, עלה השבוע עם מספר זוגות ובהשקעה של כ-700 אלף שקל לפי נתוני יפעת בקרת פרסום • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי סופר-פארם שנייה בזכירות ו-KASHCASH שנייה באהדה • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע שייכת לבנק לאומי, והפרסומת האהובה ביותר שייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במקום השני באהדה מתמקמת הפרסומת של מותג הניקיון טאצ' בכיכובה של משפחת בוזגלו
הפרסומת של בנק לאומי, שהיא אחת משלוש המושקעות ביותר השבוע, גם מתברגת במקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר, ואת ההפתעה השבועית מספקת עיריית נתיבות
הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק מזרחי טפחות, שקורא לתמוך בבעלי עסקים קטנים, ואחריה בנק דיסקונט עם קרן התמיכה בילדים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר עלתה כבר לפני חצי שנה ושייכת לביטוח 9
קמפיין בנק דיסקונט, שעוסק בטיפול בנזקים הרגשיים של המלחמה, מתברג במדד עם עלייתו לאוויר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של טורנדו היא האהובה ביותר זה השבוע השני, ושטראוס שוב משקיעים בקמפיין חברתי
מותג המזגנים מוביל בזכירות זה השבוע החמישי - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת לבנק הבינלאומי, עידו רוזנבלום ואילנית, אך היא לא נכנסת לדירוג, ובליברה מאמינים שגם מלך צריך משכנתה
הפרסומת של מותג המזגנים טורנדו בכיכובה של נעמי לבוב זוכה גם לאהדה גבוהה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר היא של ביטוח 9, ועידן עמדי מנסה להמשיך עם המסר המאחד מחוץ לפרסומת של מפעל הפיס
הפרסומת השנויה במחלוקת של מפעל הפיס היא המושקעת ביותר השבוע, עם כ־1.7 מיליון שקל, ומתברגת במקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר, טורנדו - הזכורה ביותר
השפה הפרסומית הקבועה מסייעת לחברת הביטוח להתברג גבוה מייד עם עלייתה לאוויר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת זה השבוע השני לטורנדו, ובמקום השני - בנק מזרחי טפחות והמילואימניקים
הפרסומת האהובה ביותר שייכת למותג הוותיק תפוזינה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שתי המתחרות ביטוח ישיר וליברה עולות בפרסומות חדשות, והקמפיין המושקע ביותר שוב שייך ל־free TV - אך הוא אינו מתברג בדירוג
הפרסומת לבנק לאומי היא השנייה באהדה, אחרי מותג המזגנים טורנדו שקוטף את המקום הראשון - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר השבוע, לפי נתוני יפעת, שייכת לקשת 12 עם כ־2.1 מיליון שקל ב־free TV וב־V1
הקמפיין של בנק לאומי בכיכובו של עומר אדם, שעלה בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל, רושם הצלחה כפולה ועוקף את המתחרים מזרחי טפחות ודיסקונט - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע שייכת לסופר־פארם
המאבק בין הבנקים מתמקד בזירת השירות ללקוח, והפרסומת של לאומי עוקפת את המתחרים גם באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר השבוע שייכת לאל על, וזו של אלקטרה פאוור היא ההפתעה המרעננת של המדד
ההיעדרות מהפסקת הפרסומות לא השפיעה על ביצועי קמפיין בנק דיסקונט, שמתברג גבוה במדד - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הגוף המפרסם שהשקיע את התקציב הגדול ביותר הוא תנובה עם קמפיין האלטרנטיב • ואנטולי מ"קופה ראשית" קוטף קמפיין חדש
9 מיליוןFREE TVבזקבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסום בטלוויזיהפרסומות