הפרסומת לפלאפון, בכיכוב יהודה לוי ונועה קירל, היא הזכורה ביותר השבוע - אך רק במקום השני מבחינת אהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא של מפעל הפיס עם הביצוע המחודש לטרמינל לומינלט של מאיר אריאל ז"ל
מה עדיף, קמפיין עם קונספט קריאטיבי ברור ומבדל או קיצור דרך של פרזנטור והפקה גרנדיוזית? יהודה לוי ונועה קירל סיפקו השבוע תשובה ברורה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • עם זאת, ברמת האהדה, תפוזינה עדיין בולטת בפסגה
הפרסומת של תפוזינה היא גם הזכורה ביותר וגם האהובה ביותר השבוע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של קוקה-קולה היא המושקעת ביותר השבוע אך לא מתברגת כלל בדירוג, כפי הנראה כי קהל היעד שלה צופה פחות בטלוויזיה
נשים מובילות כפרזנטוריות ראשיות 5 מתוך 10 הפרסומות המובילות השבוע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין המושקע ביותר שייך לבנק מזרחי טפחות - מה שהוביל את דביר בנדק למקום השני בשני הפרמטרים
שתי פרסומות חדשות אומנם עושות שימוש בפרזנטורים מוכרים, אך משיגות את הבולטות שלהן מסיבה אחרת • למרות סיום מבצע "שומר החומות", עדיין נרשמת אהדה לקמפיין משרד הבריאות, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה
בשונה ממשבר הקורונה, במבצע "שומר החומות" נדם קולם של המפרסמים הגדולים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של הבורסה לניירות ערך היא המושקעת ביותר, אך לא נכנסה לדירוג - בעיקר בגלל הטיימינג
הפרסומת של הוט מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • את דירוג האהובות מובילה דווקא הפרסומת למזגני טורנדו • ומי מחליף את מקומן של הפרסומות למוצרי חלב?
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה, היא למזגן טורנדו • הפרסומת האהובה (והקצרצרה) ביותר, היא לדנונה שטראוס • הציבור, מתברר, איבד עניין במגפה
לראשונה מאז השקת הקמפיין, הפרסומת של ביטוח 9 בכיכובו של אודי כגן, היא האהודה ביותר השבוע בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דווקא הפרסומות בכיכובם של בר רפאלי והצמד סטטיק ובן אל, עדיין לא מובילות את הדירוג
ענף הפרסום מוריד השבוע את הרגל מהגז, ורוב הפרסומות שעלו הן "קטנות" יחסית, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בראש הדירוג הפרסומת לקפה טורקי עלית, ואילו טאצ' עם אילנית לוי ואלירז שדה היא המושקעת ביותר
שאלנו 22 פרסומאים ופרסומאיות בכירים מהי הפרסומת הכי טובה, משמעותית, פורצת דרך או מרגשת שנוצרה אי פעם בישראל • קיבלנו הרבה תשובות מעניינות - ושם של מותג אחד שחזר שוב ושוב • הדס מגן
כבר שני עשורים שמדד "הזכורות והאהובות" של גלובס ומכון גיאוקרטוגרפיה בודק מדי שבוע מהן הפרסומות המובילות בשוק • לכבוד יום העצמאות קבלו את דירוג 15 הזכורות והאהובות ביותר: נוסטלגיות, גרנדיוזיות, קיטשיות ומלאות הומור
הפרסומות של yes+ ושל בזק אומנם כבר ירדו מהאוויר, אבל הקהל הרחב עדיין זוכר אותן היטב - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ביטוח ישיר כובשת את הפסגה, לא מעט בזכות העקביות
הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית היא הזכורה ביותר בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של yes+ עדיין אהודה • פסח בפתח, ורק שתי פרסומות ברוח החג נכנסו לדירוג
הפרסומת של yes ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בתחום הביטוח, המותגים "9" וביטוח ישיר לא יורדים מהאוויר ומהטבלה
בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה לא התברג אף קמפיין של מפרסם שאינו נמנה עם המפרסמים הקבועים והגדולים • פרט לחברות התקשורת שמשקיעות בקמפיינים, קרב שיווקי נוסף מתנהל בגזרת אפליקציות התשלום
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומות