תוכן שיווקי: בזק תיקח חלק בהפקת תוכנית חדשה של קשת

מדובר בתוכנית אקטואליה אינטראקטיבית בהגשת עמנואל רוזן, שתשודר מבית המרואיינים באמצעות רשת ה-NGN ■ בזק לא תשקיע כספים בתוכנית, אולם היא תספק לה את התשתית הטכנולוגית תמורת נראות על המסך

חברת בזק ממשיכה בהגברת פעילות התוכן השיווקי שלה עם זכיינית ערוץ 2 קשת. חברת התקשורת תיקח חלק פעיל בהפקת תוכנית אקטואליה חדשה בהגשתו של עמנואל רוזן, שאמורה לעלות בקרוב.

ל"גלובס" נודע כי בזק לא תשקיע כספים בתוכנית, אולם היא תספק את התשתית הטכנולוגית שהיא הבסיס לפורמט - בתמורה לנראות על המסך.

התוכנית החדשה, "מדברים מהבית", היא תוכנית אינטראקטיבית שתעלה מביתם של המרואיינים באמצעות רשת ה-NGN. במסגרת התוכנית, אנשים דעתנים מתחומים שונים ישוחחו ויחוו את דעתם על ענייני היום.

בנוסף תתקיים בתוכנית פעילות אינטראקטיבית בשיתוף בזק, שתשלב