ברכת החמאס למערכת הביטחון

כבר חששנו שכיפת הברזל תחסום קאסמים וטילים, בזכות הפרסום ב'הארץ', נרגענו

אנחנו, מפקדי החמאס, מאמינים שגם במלחמה יש כללי נימוס שאין לעבור עליהם. אחד מהם הוא שכאשר מגיע למישהו קרדיט על מעשה טוב, צריך לתת לו אותו גם אם מדובר באויב מר ונמהר. כך מלמדים אותנו אנשי הנימוסים וההליכות, וזה בהחלט מתיישב עם ציוויי הקוראן הקדוש בענייני כבוד ופרגון.

מן הטעם הזה לא יכולנו לעבור לסדר היום (ד') על הידיעה הראשית בעיתון הישראלי הקרוי "הארץ" (עמירה הס מוסרת ד"ש חם לגדעון לוי), שכותרתה היא "המערכת ליירוט טילים לא תוצב בשדרות". מאוד התרגשנו מן הידיעה הזאת שמקורה, כך נכתב, במערכת הביטחון. האמת, שאתם בוודאי יודעים מהי, היא שמאוד חששנו מהמערכת שאתם קוראים לה "כיפת ברזל".

על פי הפרסומים הראשונים, היינו בטוחים שהלך על הקסאמים והטילים שלנו, שהם לעולם כבר לא ינחתו על ראשיהם של אנשים אלא ייעצרו, אללה ירחם, בכיפה. התחלנו לשבור את הראש איך לשבור את הכיפה, או במילים שאתם אוהבים להשתמש בהן, למצוא "כלי עוקף כיפה". התחלנו לנקוט צעדים מאוד מרחיקי לכת כדי לאסוף ככל האפשר מידע על מערכת היירוט שלכם.

כל מה שרצינו לדעת

ואז בא, תודה לאללה, הפרסום ב"הארץ" ומספר כל מה שרצינו לדעת: סוללה מבצעית ראשונה תהיה מוכנה רק בחודש מאי השנה - ואולי גם זה לא; שבכלל, בינתיים מדובר רק ב"מספר קטן יחסית של סוללות וטילים", ושבשלב הראשון אתם תימנעו מלפרוס אותם בשטח - תודה לאללה; המשכנו לקרוא ולא האמנו למראה עינינו: "צריך לראות סופית מה הטיל יודע לעשות ומה לא, אומר גורם בכיר במטכ"ל" - איזה כיף, אתם עוד בכלל לא יודעים מה הטיל שווה, ואם הוא שווה. והכי חשוב: "המערכת אמורה להתמודד עם מערכות כבדות יותר... כמו פאג'ר 5".

הללויה - שום סכנה לא נשקפת לחייהם של הקסאמים הנפלאים שלנו!!!

אז באמת תודה מקרב לב על האינפורמציה הזאת. יש כאלה שחושבים שאולי מדובר בדיס-אינפורמציה, כדי להטעות אותנו, אבל אתם ואנחנו הרי יודעים את האמת. להטעות אותנו זה דבר אחד, אבל להטעות את עיתון "הארץ"? אתם לא עד כדי כך אמיצים.

אבנר בין העיתונים

אבנר בן ביבי ושרה נתניהו זכה אתמול (ג') במקום הראשון בחידון התנ"ך בירושלים. ב"ידיעות אחרונות" דיווחו על כך בהבלטה רבה בעמוד הראשון, לאמור: אתם רואים שאנחנו לא נגד ביבי?

ב"ישראל היום" דיווחו על האירוע בעמוד האחרון, במדור רכילות, לאמור: אתם רואים שאנחנו לא העיתון של ביבי?