ריפרש של אדם שוב זכתה במכרז על פעילות האינטרנט של הפיס

ריפרש תלווה את המותג בטוויטר ובזירות תוכן גולשים ■ הפעילות תכלול בין היתר הקמת בלוג, ניהול דיאלוג מול גולשים, כתיבת תכנים וניטור השיחה המתנהלת על המותג ברשת

סוכנות המדיה החברתית ריפרש של אדם שוב זכתה במכרז פעילות האינטרנט של מפעל הפיס. ריפרש תלווה את המותג בטוויטר ובזירות תוכן גולשים, והפעילות תכלול בין היתר הקמת בלוג, ניהול דיאלוג מול גולשים, כתיבת תכנים וניטור השיחה המתנהלת על המותג ברשת.

על-פי מסמכי המכרז, הפרמטרים לבחירת הזוכה היו בין היתר ניסיונה של החברה במתן שירותים מהסוג הזה; המלצת לקוחות נוכחיים על החברה; וניסיון מקצועי של מנהלי הפרוייקט.

ריפרש התמודדה מול מספר משרדי יחסי ציבור ומשרדי פרסום, בהם Twisted, Unik, בלינק ובאזילה.

ריפרש הוקמה לפני כשנתיים על-ידי העיתונאי לשעבר אדם שוב, ובין לקוחותיה היום ניתן למצוא את בנק לאומי, טבע, עיריית תל-אביב, סטימצקי, רשת המסעדות מוזס ובית ההשקעות מגדל שוקי הון.