אחרי מכירת חברת המדיה החברתית ריפרש, אדם שוב לא ממהר לחפש כיוון חדש: "לא נולדתי ברמת-אביב ג' עם כפית כסף בפה. כל מה שקירב אותי לדירה, זה מה שעשיתי"
שוב: "אחרי שנים של עבודה בניהול לקוחות, החלטתי למכור את הפעילות ולפנות לאפיקים עסקיים אחרים" ■ בין לקוחות ריפרש: AM:PM, דור-אלון, KPMG והסתדרות המורים
חברת הדיגיטל בבעלות אדם שוב נבחרה לטפל במותג הוודקה הבינלאומי Stoli ובמותג Jägermeister
הפאניקה היא הנשק של האנדרדוג, ההיסטריה היא השאיפה של החמאס. השגרה היא התשובה הציונית ההולמת מכולן ■ דעה / אדם שוב
שוב שיתף השבוע בפייסבוק שלו הודעת SMS שבה קיבל פנייה מהפקת "האח הגדול" כדי לבדוק אפשרות לשלבו בעונה הבאה של התוכנית הפופולרית
הכוונה להחיל את ההגבלות של פרסום אלכוהול גם על האינטרנט - מדיום שהיה עד היום נקי ממגבלות - מעלה את השאלה על גבולות הפרסום ברשת ■ האם הקושי הטכני באכיפה אמור לגרום למחוקק להתייחס אחרת למדיום הזה?
(עדכון) - מנכ"ל בזק בוועידת MAD: בזק תאפשר תשתית לטלוויזיה באינטרנט ■ דב מורן עוקץ את בזק: "החברות מושכות דיבידנדים ענקיים ולא משקיעות בתשתיות" ■ וגם: אדם שוב על הילדה שגייסה מיליון דולר ברשת
אדם שוב: "אין שום עיר מערבית שבה זול לצעירים לגור - לא מנהטן, לא לונדון ולא טוקיו"
"לא לעמוד על פודיום קיסריה ולנאום, אלא להגיע לנתיבות ולהתחכך עם העם" ■ "בדף הפייסבוק מנכ"ל יכול לזהות מבעוד מועד מוקדי תסיסה וליירט אותם כשהם עוד קטנים"
מנכ"ל "ריפרש": "מנוע השיווק החזק ביותר בענף הנדל"ן הוא מנגנון 'חבר מביא חבר'" ■ גזית גלוב החלה השבוע במהלך לקראת הפניית תקציבי הפרסום והשיווק שלה למדיה החברתית
גזית גלוב תבצע בשלב הראשון פעילות שיווקית עבור זרוע הקניונים שלה - קניוני G
תפתח עבור רכבת ישראל מספר אפליקציות שישרתו את לקוחות החברה בפייסבוק ובסלולר
במסגרת שיתוף-הפעולה יקבעו הגולשים לאילו עמותות יתרום הבנק סכום כולל של מיליון שקל
גם לאחר קרוב ל-2 מיליון צפיות ברשת, הסרטון הסאטירי של "לאטמה" בנושא המשט נותר שנוי במחלוקת ■ אביטל ליבוביץ', האחראית בדובר צה"ל על ההסברה הישראלית באינטרנט: "כל מהלך הסברתי הוא מבורך"
קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"
ריפרש תלווה את המותג בטוויטר ובזירות תוכן גולשים ■ הפעילות תכלול בין היתר הקמת בלוג, ניהול דיאלוג מול גולשים, כתיבת תכנים וניטור השיחה המתנהלת על המותג ברשת