"ספורטס אילוסטרייטד" רשם גידול של 15% בפרסום בגיליון בגדי-הים

גיליון בגדי-הים של "ספורטס אילוסטרייטד" אחראי לכ-7% מסך הכנסות הפרסום השנתיות של המגזין

ביקיני קטנטן שווה כסף גדול בעולם של מגזין "ספורטס אילוסטרייטד" (Sports Illustrated), שפרסם באחרונה את גיליון בגדי-הים השנתי שלו. ממחקר שניהל המגזין, השייך לטיים וורנר, עולה כי גיליון בגדי-הים הכניס לו יותר ממיליארד דולר מאז השקתו בשנת 1964.

בשנה שעברה היו יותר מ-46 מיליון צפיות בקטעי הווידיאו של "ספורטס איילוסטרייטד" בכל רחבי העולם, והגיליון עצמו מגיע ליותר מ-60 מיליון קוראים.

משמעות הדבר היא שהמגזין נהנה מהחשיפה השנייה בהיקפה בעולם הספורט. הנכס היחיד הנהנה מחשיפה רחבה יותר הוא שידור משחקי הסופרבול (Super Bowl).

גיליון בגדי-הים אחראי לכ-7% מסך הכנסות הפרסום השנתיות של "ספורטס איילוסטרייטד".

"הנתון של 7% חשוב לנו מאוד", אומר מרק פורד, נשיא קבוצת החדשות (News Group) של טיים. "כשיש רבעון ראשון טוב, תהיה גם שנה די טובה", הוסיף.

הגיליון נוטה למשוך מפרסמים כבדים. מדובר בסוג של ניצחון לאור העובדה שהתאגידים הגדולים נזהרים בזמן האחרון מלהשקיע את כספם בעולם המגזינים.

על-פי "ספורטס איילוסטרייטד", הכנסות הגיליון עלו ב-15%, ומספר דפי הפרסומות זהה למספר בשנה שעברה.

"מילר לייט (Miller Lite) חזרה אחרי 3 שנים", אומר פורד, "דודג' (Dodge) חזרה, והם לא פרסמו אצלנו בשנה שעברה".

בין שאר המפרסמים ניתן למצוא את M&M, רשות הכנסים והתיירות של לאס-וגאס, את SoBe Lifewater ואת אייר טראן (Air Tran).

במגזין אף מקווים כי גיליון בגדי-הים הנוכחי ייצור עבור צוות מכירת הפרסום תנופה פרסומית שתימשך לאורך שנת 2010 כולה.

כל הזכויות שמורות ל-Marketwatch.com 2010