גלידת שטראוס משיקה גלידות חדשות לרגל פתיחת עונת 2010.
שמוליק גולדברגר, מנכ"ל גלידת שטראוס, אמר כי "למרות ירידה של קרוב ל-2% בהוצאה הכספית על מזון, שומרת גלידת שטראוס על נתחי השוק שלה. כחלק מקונצרן יוניליוור העולמי, גם השנה משיקה גלידת שטראוס מגוון גדול של מוצרים חדשים אשר פותחו בהלימה לאסטרטגית הוויטליטי של יוניליוור".
בין היתר תשיק החברה מוצר חדש בסדרת מגנום בשם Magnum Gold, טעמים חדשים של קרמיסימו, מוצרים חדשים לילדים, חטיף אגוזי גלידה ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.