דורי מדיה מכרה את ערוץ ג'ינקס שבבעלותה לשידור בטורקיה

החוזה נחתם עם חברת TTNET הטורקית, שתשדר את ערוץ משחקי הווידיאו הבינלאומי לקהל היעד המרכזי שלו - הגיימרים ■ החברה פרסמה דו"חות לסיכום שנת 2009 שהיו שליליים בשורה התחתונה

דורי מדיה אינטרנשיונל הישראלית חתמה על חוזה עם חברת TTNET לשידור ערוץ ג'ינקס, ערוץ משחקי וידאו בינלאומי שבבעלותה. הערוץ יעלה במסגרת פלטפורמה חדשה שתושק בקרוב על ידי החברה הטורקית, במסגרתה תספק החברה תוכן ואפשרויות צפייה דרך האינטרנט לגולשים.

ג'ינקס, שקהל היעד המרכזי שלו הוא גיימרים, משדר ברציפות - 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע תוכניות העוסקות במשחקים חדשים בכל הקונסולות הקיימות.

הערוץ פועל בהצלחה באסיה, וטורקיה תהיה המדינה האירופאית הראשונה שתשדר אותו. נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ נדב פלטי אמר כי "ג'ינקס הוא ערוץ המשקף נאמנה את העידן המודרני - ערוץ דיגיטלי, גמיש, מתאים לפלטפורמות רבות, הפונה לקהל יעד פוטנציאלי של 400 מיליון גיימרים בעולם.

אנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה של דורי מדיה גרופ וחברת TTNET יוכיח עצמו כרווחי לשני הצדדים. אנחנו מאחלים ל- TTNET הצלחה בהשקת הפלטפורמה החדשה".

בנוסף, פרסמה היום החברה את תוצאותיה לשנת 2009. המשבר הכלכלי המשיך להשפיע על החברה שסיכמה הבוקר את 2009 עם שורה תחתונה שלילית.

בסיכום שנתי הציגה דורי מדיה הפסד של 2.6 מיליון דולר, לעומת רווח של 3.2 מיליון דולר ב-2008, לאחר שגם הכנסותיה נפגעו וגם הרווחיות בגינן נשחקה.

הכנסותיה השנתיות של דורי מדיה רשמו ירידה קלה של 3.5% ל-48.7 מיליון דולר.

שיעור הרווחיות הגולמית לשנה זו עמד על 31.6%, והסתכם ב-15.4 מיליון דולר. הרווח התפעולי נפל ב-75% ל-1.6 מיליון דולר.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, התייחס לתוצאות והסביר כי "שנת 2009 הייתה שנה מאתגרת, במהלכה התמודדה קבוצת דורי מדיה עם תנאי השוק המשתנים בשוק הטלוויזיה העולמי. למרות זאת, הצלחנו לסיים את השנה במצב טוב יותר מאזהרת הרווח שנתנו. עם זאת, הזהירות המתמשכת שנוקטים רוכשי התוכניות באקלים הכלכלי הנוכחי גרמה לכך שהמשאים ומתנים שניהלנו על חוזים התארכו יותר מהרגיל. במהלך המחצית הראשונה של 2010 נוכל לרשום חלק מההכנסות המתייחסות להסכמים שציפינו לסגור ב 2009".