הבלוג "אחר" של רון מיברג החל להציע את תכניו בתשלום בלבד

הכתבות המתפרסמות באתר מדי יום יהיו נגישות אך ורק למנויים בתשלום, כאשר מחיר מנוי נע בין 40 שקל לחודש ועד 365 שקל לשנה ■ מיברג: "חודשיים מאז שעלה לאוויר כבר יש ל'אחר' מאות מנויים בתשלום"

אתר "אחר", הבלוג של העיתונאי רון מיברג, מתחיל להציע את תכניו בתשלום בלבד החל מהיום (ב'), כחודשיים מאז שעלה לאוויר. הכתבות המתפרסמות באתר מדי יום יהיו נגישות למנויים בתשלום בלבד, כאשר מחיר מנוי נע בין 40 שקל לחודש ועד 365 שקל לשנה.

אתר "אחר" מפרסם מדי יום כתבות ומאמרים בנושאי תרבות, פוליטיקה, אוכל ופנאי, ומציג ניתוחים של תופעות חברתיות, תרבותיות ופוליטיות, עם דגש על ארצות-הברית והקשר שלה עם ישראל.

נזכיר כי מיברג השיק את האתר לאחר שעזב את "מעריב" לפני כחצי שנה, בו כתב וערך במשך 16 שנים. לפני כן, כתב וערך ב"חדשות" וב"העיר" והיה עורכו הראשי של הירחון "מוניטין".

מדובר בניסיון ראשון מסוגו בנוף הבלוגוספירה הישראלית, ומעניין יהיה לבחון את היענות הציבור לשלם עבור תכנים אינטרנטיים.

לדברי מיברג, "אחרי עזיבת 'מעריב' הגעתי למסקנה שהדרך היחידה שנותרה לי להתכתב ישירות עם הקורא ולהגיש לו חומרי קריאה מגזיניים היא באמצעות הקמת אתר אינטרנט בכספי, ללא משקיעים בעלי אינטרס כלכלי וללא הצורך לרצות את צרכיהם הכלכליים. מהיום הראשון הכרזתי על מודל כלכלי שבו יתקיים האתר מהכנסות ממנויים. כעבור חודשיים כבר יש ל'אחר' מאות מנויים בתשלום, ואנו מרגישים בשלים לסגור את תכני האתר למנויים בלבד".

מלבד מיברג כותבים באתר בעז גאון, בועז כהן, רן אדליסט, אליעזר יערי, יוסי גורביץ, נועם שיזף, נילי לנדסמן, עפרה ריזנפלד, דנה קסלר, חיליק גורפינקל, זאב אברהמי, יורי ינובר ורבים אחרים.

"התחייבתי לשלם לכותבים מיומו הראשון של האתר, והבטחה זו מתקיימת בשוטף", הוסיף מיברג.