רשת המשביר לצרכן תפתח מכון יופי בסניפיה

‎‎הרשת מרחיבה את פעילותה גם לקטגוריות התאורה, מוצרי האמבטיה והריהוט הקל‏ ■ המנכ"ל אסף בן-דב: במהלך כולו יושקעו כמיליון דולר, ועפ"י הערכות היקף המכירות במחלקות כלי הבית ברשת יגדל ב-15%

‎‎רשת המשביר לצרכן מרחיבה את פעילותה בתחום הבית. הרשת נכנסת לקטגוריות התאורה, מוצרי האמבטיה והריהוט הקל כדוגמת שידות.‏ זאת, באמצעות הרחבת מחלקות כלי הבית על חשבון מחלקת הילדים ומחלקת האופנה.

לדברי אסף בן-דב, מנכ"ל הרשת, במהלך כולו יושקעו כמיליון דולר, ועל-פי הערכת המשביר, היקף המכירות במחלקות כלי הבית ברשת יגדל ב-15%.

‏בנוסף מנהלת הרשת משא-ומתן להכנסת רשת מכוני יופי לסניפים. הרעיון הוא להקים עד סוף השנה הנוכחית 3-5 סניפים של מכון יופי, שבהם יתאפשר מגוון טיפולים, לרבות הסרת שיער.

בכוונת הרשת לעשות שימוש בשטחי המשרדים, שיש לה בקניונים, לטובת רשת מכון היופי, כאשר בנוסף לשטח זה, בכל סניף יוצב דוכן שיפנה את הלקוחות לטיפולים ברשת.

לדברי בן-דב, מדובר ב"מוצר משלים שיכול לעשות שינוי בשוק".

‏לדברי אודליה קפלינסקי-אורבך, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן : "לרגל חג הפסח תעניק המשביר לצרכן ללקוחותיה קטלוג חג מהודר במתכונת רחבה, אשר יכלול למעלה מ-1,500 מוצרים לחג מקטגוריות שונות: כלי בית, טקסטיל, מתנות, חפצי נוי ועוד".

‏לדבריה, "הקטלוג יכלול תכנים מערכתיים בתחום האירוח והמזון, כדוגמת מתכוני קינוחים שונים באדיבותה של קרין גורן המיועדים לפסח, ובנוסף עצות, טיפים ורעיונות לשדרוג שולחן החג. הקטלוג יציע מבצעים, הנחות והטבות לקהל הלקוחות ולחברי מועדון קלאב 365".

‏הרשת תצא במסע פרסום מאסיבי לקראת חג הפסח שיכלול בנוסף לקמפיין הטלוויזיה, מודעות בעיתונים ופעילות באינטרנט וגם פעילות קד"מ בסניפי הרשת, מבצעי הנחות ומתנות, והשקות לקהל הרחב.

‏רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על-ידי רמי שביט ואסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 33 סניפים ברחבי הארץ, שממוקמות על שטח כולל של כ-95,000 מ"ר. לרשת 6 תחומי פעילות מרכזיים: אופנה והלבשה, עולם הבית, קוסמטיקה, הלבשה תחתונה וזכיינות.