גיא גורן מצטרף כשותף במשרד הפרסום Fox&friends

עזב באחרונה את פוגל-אוגילבי, בו שימש כסמנכ"ל וכשותף ■ יהיה שותף שווה במשרד, שייקרא פוקס-גורן-גלעדי

איש הקריאייטיב גיא גורן צפוי להצטרף כשותף במשרד הפרסום הקטן Fox&friends - כך נודע ל"גלובס". גורן הודיע באחרונה על פרישה ממשרד הפרסום פוגל-אוגילבי, בו שימש כסמנכ"ל וכשותף.

פוגל-אוגילבי רכשה ב-2007 25% ממניות Fox&friends, אך לפני כשנה רכש משרד הפרסום בחזרה את המניות.

Fox&friends הוקם לפני כ-5 שנים על-ידי איש הקריאייטיב אדי פוקס. לפני כ-3 שנים הצטרף למשרד עמית גלעדי, שעסק בתחום ניהול הלקוחות, וכעת יהיו פוקס, גלעדי וגורן שותפים שווים בו.

עם כניסתו של גורן לתפקיד ישונה שם המשרד לפוקס-גורן-גלעדי.

על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של המשרד עמד ב-2009 על כ-6 מיליון דולר במחירי מחירון, וב-2008 על 4 מיליון דולר.

גורן הצטרף לפוגל-אוגילבי לפני כ-6 שנים. קודם להצטרפותו שימש כסמנכ"ל הקריאייטיב של ראובני-פרידן. 3 שנים לאחר ההצטרפות הוא קיבל מניות במשרד, ועל-פי ההערכות בשוק הוא מחזיק בידיו כיום כ-10% מהמניות.

בעבר עברו אנשי קריאייטיב ותיקים למשרדי פרסום קטנים. כך, למשל, ספי שקד עזב את ראובני-פרידן והצטרף לענבר-מרחב; קובי ברקי עבר משלמור-אבנון-עמיחי לשמעוני-פינקלשטיין; ועופר יער עבר לברוקנר-נטע.

עם זאת, הצעד של גורן אינו שגרתי היות שהמעבר שלו איננו למשרד קטן יחסית - אלא למשרד קטן אבסולוטית, שרחוק מאוד מרשימת 20 המשרדים הגדולים.

גורן מסר בתגובה: "היה לי ברור שהשלב הבא מבחינתי הוא להצטרף כשותף שווה למשרד ולצעוד איתו קדימה. אני מכיר את אדי פוקס ואת ועמית גלעדי כבר שנים ומעריך מאוד את הכישורים של כל אחד מהם בתחומו".